A Subaru gondoskodása az Ügyfelekről: „Boldogságot nyújtani mindenkinek”

A Subaru csoport, amely tudvalévő, nem egy nagy autógyártó cég, olyan üzleti modellt valósít meg, amelyre az ügyfeleik és a kereskedőik azt mondják, hogy a Subaru egy „másfajta autómárka”.

Mivel a Subaru kiemelten kezeli az ügyfeleiket, akik a Subarut a többi márkától eltérővé tették, azt tartja a feladatának, hogy folytassa a Subaru Difference fejlesztését, még akkor is, ha a korszakok és a környezet időről időre változnak.  Továbbra is az a céljuk, hogy boldogságot biztosítsanak az embereknek, a társadalomnak és még a Földnek is.

A Subaru értékteremtés története

A Subaru egy globális gyártó, amelynek két fő üzletága van:

1./ az autók és
2./ a repülőgépek.

A Subaru a Nakajima Aircraft Company néven indult, amelyet 1917-ben alapítottak, mindössze 14 évvel azután, hogy a Wright testvérek 1903-ban sikeresen végrehajtották az első motoros repülést. (ld. A Subaru története)

1953-ban, amikor Fuji Heavy Industries új néven indult, a Subaru gyárnak az autóipari részlege kifejezetten a hajtóereje lett.

Azóta olyan egyedi autókat építenek, amelyek kialakítása rendkívül kreatív és a Subaru 360-ról, a Legacy-ről, Imprezáról, Otbackről  és a többiekről lett ismert.

Amióta 2017-ben a cégnevet Subaru Corporationre változtatták, új technológiai értékek létrehozásával tovább mélyítették kapcsolataikat az ügyfeleikkel.

Az űrrepülési üzletág vezeti a japán repülőgépipart, és számos repülőgép fejlesztése és gyártása terén már bizonyított.

Értékteremtési folyamat

A repülőgépgyártó részlegével a SUBARU továbbra is emberközpontú gyártást folytat, amely a biztonságot helyezi előtérbe. Az élvezet és a nyugalom biztosításával olyan termékértéket kínál, amely megtestesíti a Subaru különbségét, például a biztonság és a hosszú élettartam tekintetében. Szoros a kapcsolatuk azokkal az ügyfelekkel, akik megbecsülik ezt az értéket, ez a Subaru legnagyobb kincse, egyben ebben van a versenyereje. Annak érdekében, hogy megvalósítsák azt a víziójukat, hogy mindenki számára boldogságot nyújtó vállalattá váljanak, minden alkalmazott a növekedés motorja lesz, miközben továbbfejlesztik az élvezetet és a lelki békét, hogy fenntartható társadalmat és saját folyamatos növekedést érjenek el.

Áttekintés:

 

Üzleti bemutatkozás:

Autóipari részleg

A nettó árbevétel aránya gépkocsi részlegnél 96,7%
A Subaru fő üzletága az autóipar.

Autógyártói történelme az 1958-as Subaru 360 bevezetésével kezdődött.
Azóta folyamatosan azon dolgoznak, hogy új értéket teremtsenek az autókban azáltal, hogy olyan új kategóriákat fejlesztenek ki alapvető technológiáik alapján, mint a boxer motor és a szimmetrikus összkerékhajtás (AWD), valamint új technológiai megoldások létrehozásával, mint például az EyeSight*-ot, a világ első vezetőtámogató rendszerét. Ezek a megoldások elmélyítették a jó kapcsolataikat az ügyfelekkel.

* Az EyeSight az első olyan vezetőt segítő rendszer, amely minden funkcióját kizárólag sztereó kamerák használatával biztosítja.


Subaru 360

 

Az elmúlt években az Egyesült Államokat fontos piacként pozícionálták, azzal a stratégiával, hogy főképp a SUV-okat és a sportmodelleket  preferálják. Élvezetet és lelki békét biztosítanak a magas értékű termékeken keresztül. Ezen kívül még azon dolgoznak, hogy a Toyota Motor Corporationnel kötött szövetségükben (20%) egyre jobb autókat hozzanak létre, egyesítve a saját erősségeiket.


Forester

 

Az új Levorg elnyerte a 2020-2021-es Japán Év Autója díjat

LEVORG

Az új Levorg a Subarutól örökölt Grand Touring filozófián alapul. A Subaru ezt a filozófiát alkalmazta, amikor a legújabb technológiáit ötvözte egy igazán innovatív, nagy teljesítményű kombi kifejlesztéséhez. Az új Levorg 2020 decemberében elnyerte a 2020–2021-es Japán Év Autója díjat. Az autó nagy pontosságú 3D-s térképadatokat használ, és az EyeSight X-szel van felszerelve. Ez a kifinomult vezetéstámogató rendszer kiemelkedő költséghatékonysággal rendelkezik, és olyan információkat használ, mint a GPS és a Michibiki néven ismert Quasi-Zenith Satellite System. A Levorg a Subaru Global Platformot alkalmazza, hogy mind a kormányozhatóság, mind a kényelem magas szintjét érje el. A Levorg új fejlesztésű motorja dicséretes értékeléseket kapott a mindennapi vezetés során nyújtott teljesítménye miatt.

Aerospace Division

Az Aerospace nettó árbevételének aránya 3,1%


Oldalsó panelek

A Subaru gyökerei 1917-ig és az Aircraft Research Laboratoryig nyúlnak vissza, amely később Nakajima Aircraft lett. (ld. A Subaru története)
A védelmi programban olyan termékeket fejlesztanak, gyártanak, karbantartanak, javítanak és műszaki támogatást nyújtanak, mint például a Japan Ground Self-Defense Force (JGSDF) által katasztrófaelhárítási és egyéb célokra használt UH-1J és UH-2 típusú helikopterek, a T-5 és T-7 a Japan Maritime Self-Defense Force és a Japan Air Self-Defense Force, a pilótaképzésének támogatására, több mint 15 pilóta nélküli légijármű-modell és repülésszimulátor.

.
Boeing 777X


SUBARU BELL 412EPX

A kereskedelmi programban számos nemzetközi közös Boeing fejlesztési projektben is részt vesznek. A 777X, a Boeing nagy utasszállító repülőgépe esetében felelősek a Center Wing szárnyért és annak a fő futómű (MLG) kerékdobjával való integrációjáért, valamint az MLG ajtókért, a szárnytól a karosszériáig tartó burkolatokért és az oldalfalakért.

Elsődleges termékek és szolgáltatások

  • SUBARU BELL 412EPX
  • UH-2 helikopter
  • AH-64D támadóhelikopter
  • T-5 és T-7 edzőcipők
  • Repülő előre felderítő rendszer
  • A Boeing 787 középső szárnya
  • A Boeing 777 és 777X középső szárnyának része

 

A Center Wing Box és a SUBARU technológiájának áttekintése

Mióta 1973-ban jelentkeztek a Boeing utasprogramjába, több mint 40 éve részt vesznek a fejlesztésben és a gyártásban, a Boeing kulcspartnereként.
Gyártanak középső szárnydobozt, a kritikus repülőgép-részt, ahol a jobb és bal szárny az első és a hátsó törzsrészhez csatlakozik. Mivel a középső szárnydoboz tartalmazza az üzemanyagot, nagy mechanikai szilárdságúaknak és nagy folyadéktömörséggel kell rendelkezniük. Emiatt nagy pontosságra és fejlett összeszerelési technológiára van szükség a gyártásához, és a SUBARU azon kevés cégek egyike, amely képes ezeket elkészíteni. A Handa Plant, ahol a középső szárnyas dobozokat gyártják, egy globális szintű gyártóközpont, amely ezeket az alkatrészeket az új Boeing 777X-hez, valamint a Boeing 777-es nagyméretű repülőgéphez, a Boeing 787-es közepes méretű repülőgéphez, a Honvédelmi Minisztérium P. -1 tengeri járőrrepülőgéphez és a C-2 szállító repülőgéphez gyártja.


A center wing box (Handa Plant)

 

Írta Dr. Déry Péter

Forrás: subaru.com

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.