Hasznos tudnivalók a 07-es OBK-ről
A Service Manual és a kézikönyv áttanulmányozása után, -hogy megértsük az autó viselkedését, v. ki tudjuk használni az autó kényelmi, biztonsági lehetőségét- hasznos lehet tudni a következő adatokat.
A hozzáférhető anyag átolvasása meglehetősen sok időt vesz igénybe, ezért gondoltam, hogy a fontosabbnak tűnő részeket kijegyzetelem, hogy az ezt érdeklő OBK/Legacy tulajdonosokat megkíméljem a teljes anyag időtrabló olvasásától.
Multiinformationsdisplay
A le-föl nyíllal a kijelző léptethető, hogy a különböző funkciókat jelezze.
A középső kapcsolóval (SET) lehet a beállításokat változtatni.
A Gyújtás bekapcsolása után 10 mp-en belül nyomjuk a középső Set gombot legalább 2 mp-ig.
Meter setting
Nyilat nyomva: Initial movement
Nyomj SET – kiválaszthatod a pontot, amit be akarsz állítani
Be kell állítani a dátumot. (lehet, hogy itt nem engedi, akkor a GPS monitoron állítsd be az aktuális dátumot, időt)
Ezután beállíthatod a saját, v. bárki szülinapját, ezután aktuálisan előtte figyelmeztet: Birthday soon, majd aktuális időpontban Happy Birthday – t írja ki .
Na hát ez nagyon kedves tőle!
Ugyanígy beállíthatod az Anniversary időpontot,- én a házassági évfordulót programoztam be. (persze ez is ugyanúgy figyelmezetni fog) :
Happy Birthday
Anniversary
A külső hőmérsékletet kiírja, -ha a hőmérséklet 3 C° alá sűllyed, megjelenik a 3 C°, és villogni fog , figyelmeztetve a fagyveszélyre.
Az utazási időt mutatja az E/T . A gyújtáskapcsoló elfordítása után 2 óra elteltével villog 3 mp-ig, hogy figyelmeztessen, pihenőt kell tartani. Ha nem állunk meg, ezután óránként fog villogni 5mp-ig.
AWD jelzés villog, ha az egyik kerékben lényegesen kevesebb a légnyomás. (defekt)
A Hátsó ablaktörlő Intervall állásban a sebesség függvényében gyorsabban-lassabban töröl.
Az állítható hátsó klímaszellőző csak a felső, – alsó, – alsó-felső légárambeállításnál működik.
Ebben az esetben a középkonzol-doboz belső szellőzőrácsának nyitásával/zárásával a dobozt hűteni/fűteni lehet
A csomatartó alsó borítása megfordítható, ha koszosat szállítunk.
Az Automata váltó visszakapcsol intenzív fékezésnél, (motorfék!) 5.-ből 4.-be, ha 126 km/ó-nál lassabban megyünk, v. 4-ből 3-ba, ha 86 km/ó-nál lassabban megyünk.
Hegymenetben, hogy ne kapcsoljon föl fölöslegesen az automata, érzékeli a gázpedál állását (elektromos gázpedál) és a ford. számot, nem fog fölöslegesen fölkapcsolni.
A sebváltó hátramenet kapcsolását 10 km/ó seb. fölött reteszeli. (ez alatt sem ajánlatos rükvercbe kapcsolni, csak ha teljesen áll az autó!)
SI-Drive kapcsoló
Amíg a műszerfalon a kék lmpa világít, nem kapcsolható S#
Fékasszisztens működésbe lép vészfékezéskor.
ABS 4 CH csak 10 km/ó fölött működik. Az előző típusokhoz képest még finomítottak a működésén.
EBD segít a jobb fékhatás elosztásában.
VDC és kipörgésgátló 1 kapcsolóval kikapcsolható. Sárban, nagy hóban, ha nem tud kijönni az autó, ajánlott kikapcsolni.
Vontatás gyári előírás szerint 2100 kg vomtatható tömeg Mo-on 1460 kg.
Horognyomás 84 kg. Vontatni csak S-ben, v. S#-ben szabad. Motorféknél bármelyik használható.
Kb. ennyi, természetesen csak annak érdekes elolvasni, akinek ez újdonság, akinek ezek a tulajdonságok már ismertek voltak, azoktól elnézést kérek …