Subaru Outback 2015 előzetes
Ez az orr rész egy 2015 Legacyé, ami sok összetevőjében hasonlíthat az új Outbackhez. Hasonló külsővel jelenik meg az új Outback, egyedülálló ködlámpákkal és némi lemez változtatásokkal.
A Subaru 2014 február 6-án bemutatta a 2015. évi Legacyt a Chicago Auto Show-n, amely sokat elárulhat nekünk az új Outback-ről. A Subaru a 2015. évi Outback-el az áprilisi New York-i Auto Show- n mutatkozik be. Addig is meg lehet ismerkedni vele, a 2015-ös Legacy tanulmányozásával sokat megtudhatunk a 2015-ös kiadású Outbackről, mert osztoznak a platformon, várhatóan hasonló színekkel, opciós csomagokkal, belső terekkel, stb. jön ki. A piacon előreláthatólag 2014 nyarán jelenik meg.
Ezek a képek 2015 Legacy belső felszereltségéről készültek, amelyek azonban nagy valószínűséggel az új Outbackben is visszaköszönnek.
Új a háromszög ablak, amely jobb kilátást tesz lehetővé a visszapillantó felé. Arra számítunk, hogy megmarad az érintőképernyős infotainment képernyő, valamint a beépített tolató kamera.
A belső tér sokkal kifinomultabb, magasabb színvonalú kárpitokkal kínálják a fűthető üléseket elöl és hátul, a vezető ülését a memória két pozícióban rögzíti, az ülés elektromotorokkal tíz irányban állítható, és az 576 W-os Harman / Kardon audio térhatású hangzását tíz hangszóró közvetíti.
A Subaru a Twin pod vagy a “távcső” műszeregységgel folytatja azt a hagyományt, amely a Tribeca-val kezdődött.
A kabin csendesebb lesz mint korábban volt, köszönhetően a folyadékkal töltött motortartó bakoknak, az akusztikus szélvédőnek, és a nagyvonalúbb hangszigetelésnek .
Íme kém fotók a 2015 Outbackről (és lejjebb összehasonlítás a jelenlegi Outback-el). Ezeket az autókat már az utcákon futtatják, ők az úgynevezett “teszt öszvérek”, de valószínűleg az utolsó autó majd némiképp eltér attól, ami itt látható. Természetesen “egy tonna” fekete szalagot tekernek rá, amely mindent eltakar, ezért aztán eléggé nehéz felismerni a külalakot.
A teljes méret is hasonló, de látható, hogy a Subaru mérnökei az “A-oszlopot” előbbre húzták . Az A-oszlop két hüvelykkel előbbre került, ezzel laposabb lett a szélvédő és az utastér is megnőtt. Az alumínium motorháztetőn végigfutó “karakter vonalak.” (camouflaging) a lemez merevítését adják és sportos megjelenést kölcsönöz az autónak.
Az új Outback-et már a 3. generációs Subaru látás rendszerrel látták el. Ebben már a korábbi bizonyos vizuális zavaró tényezőket is kiküszöbölték .
Feltűnő a laposabb szögben futó szélvédő, amely javítja az autó megjelenését, az üzemanyag-fogyasztást, és tágasabb utasteret ad.
Nagy, 18 “-os kerekeken gördül az autó, az autó magasabb, SUV-osabb a megjelenése, és tovább javul az úttartása. A Standard tetősíneket a zseniális beépített kereszttartókkal, átvették az előző generációtól, de ha jól megfigyeljük, látható némi változás.
Agresszívebb a hátsó spoiler (tetején üveg borítás), ez is javítja az aerodinamikát. A hátsó üveg is nagyra nőtt és alacsonyabbra húzódik, ezzel jobb a kilátás, mint bármilyen más crossover járműnél!
Az új háromszög ablak lehetővé teszi a hihetetlenül jó rálátást a külső tükörre.
A Twin pod műszeregységgel a Subaru folytatja azt a trendet, amely már a Tribecánál elkezdődött.
Hasonlóságok a 2013 és a 2015 OUTBACK között:
Mindkettő alapfelszereltsége:
A kiváló futómű, amely a szélsőséges időjárási viszonyokban is és a sportosabb közlekedésben is megállja a helyét. Emellett gondoskodik az alacsonyabb üzemanyag fogyasztásról, az alacsonyabb üzemeltetési költségekről.
Számos Subaru megoldások gondoskodnak a biztonságunkról, többek között az állandó szimmetrikus összkerék hajtás, a Vehicle Dynamics rendszer (VDC), a Boxer motor, a 4 CH ABS, a elektronikus fékerő-elosztó (EBD), és még sok más. (Tudjon meg mindent Subaru biztonsági features.)
Számos kényelmi szolgáltatásait folytatják, beleértve a Bluetooth telefon-kihangosítót és audio kapcsolatot, maradt a 2 oldali légkondicionáló, kulcsnélküli nyitás- indtás, cd lejátszó, elektromos ablakemelő, fűthető elektromos tükrök, és még sok más.
5 év, 100000 km átfogó garancia és 5 éves /100 000 km hajtáslánc garancia.
Különbségek a 2013 és 2015 OUTBACK között:
A legnagyobb elérhető kerék: 17 ” A legnagyobb elérhető kerék: 18 “
Kilátás
A kilátás a 2013 Outbackből nagyszerű, de a 2015 még jobbnak ígérkezik. Lásd a háromszög ablak a 2015. Ez lehetővé teszi, hogy az oldalsó mögöttes forgalmat még jobban szemmel tarthassuk. A mérnökök megemlítik még a csökkent méretű A-oszlopot is, az is zsugorodni látszik, csökkent a holttér.
Műszerek
Az új Outback a “Twin Pod” stílusú műszeregységet kapta meg, kevésbé tükröződik, jobban leolvashatóak az adatok.
Hagyományos megjelenés Az új Outback műszerei
A házi kedvencünk az előző Outbackben is kényelmesen elfért, de várhatóan a következő generációban még jobban ki tud majd nyújtózni!
Motoros csomagtérajtó opció
Egyelőre nem áll rendelkezésre a 2015 Outback- ről ilyen adat, de arra számítunk, hogy most már szabvány a Forester Limited és a Touring -nál ez az opció, így az új Outbacknél is bemutatkozik.. Nézze meg a bemutató videót a Forester csomagtérajtóról itt, ami biztosan hasonló megoldás lesz a Nagytestvérnél.
Teljes belső tér:
Kíváncsian várjuk a belső teret, ez valószínű valamivel nagyobb lesz a 2015 – ös kiadásban, mert az A-oszlopot előbbre tolták (lásd a a fenti kém fotón). az utastér növekszik, ahol
Nő a lábtér is.
Motorok és a fogyasztás
A 2,5 literes szabványos motor sokat nem változik, a Subaru a Lóerőt növeli a 173-175 LE-re, nő a forgatónyomaték is, mindezt alacsonyabb fordulaton adja le, és ezzel együtt csökken a fogyasztás.
A hatfokozatú manuális váltó kiesett a 2015 Legacynál, így lehet, hogy ez nem jelenik meg az Outbacknél sem.
A 3.6 l-es motor 256 lóerős, de a modern átvitel javítja az üzemanyag-fogyasztást és a hajtás simaságát. Opcionális 3,6 literes hathengeres , nagy nyomatékú motorhoz választható a Lineartronic fokozatmentes sebességváltó. A Subaru egyféle dízelt forgalmaz a világpiacon, ezen nem sokat változtattak.
Kézifék hely
A 2010-2014 modellek után a Subaru a régi mechanikus kézifék megszüntetésével nagyobb helyet biztosított a középkonzolon, és helyette egy elektromos rögzítő féket épített be, amelynek a kapcsolóját a korábbi modelleknél a kormány bal oldalára tette, de az újabb kiadásoknál a kapcsoló már a hagyományos helyre került.
Tető csomagtartó megoldások
Ötletes a hossztartó megoldása. Mindkettő tetősínbe integrált a kereszttartó rúd. Ha használaton kívül van, nem kelt zajt, kissebb a légellenállása, használatkor csak be kell fordítani és kész a szállító szerkezet. Ötletes!
Subaru Subaru látás rendszer (Eye-Sight)
Már választható a Outback-nél is, mivel a 2013-es modellévben már megjelent, most a 3. generációt építik be Subaru típusokba. A látás rendszer ütközés előtti fékrendszert tartalmaz , sávelhagyásra figyelmeztet, működik az adaptív sebességtartó automatika, és még sok más. 2015 frissítések közé tartozik a sávváltás asszisztens, és még sok érdekesség.
Az első benyomás az autó külseje alapján:
A 2015-ös Outback megtartja a “bárhová elvihető kocsi” megjelenését, de most magasabbra nőtt, és még finomabb vonalai lettek.
Nagyon előkelő jármű jármű benyomását kelti!
Forrás: Planet Subaru