Mathe Szilard írta:Csak regisztráltak olvashatják / írhatják, nem...?
Legalább regisztrálni kell...
TheSpartan85 írta:Őszintén szólva, 1,6 sedan nem éppen virgonc régbbi 2.0 is elég szépen muzsikál, az újabbak pláne, a maga 160 pacijával. Nem lebeszélni akarlak, csak lehet jobban járnál vele
Pisti70 írta:Nézd meg ezt, okos kis olvasmány :
viewtopic.php?f=75&t=11049
Persze ez csak a GT, WRX, STI vonatkozásában mérvadó, de maximálisan egyetértek TheSpartan85 Kubtárssal!
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
C0pp3rM1n3 írta:labzoli írta:C0pp3rM1n3 írta:
Vagy esetleg az bökte a csőrötöket, hogy míg más fizetett, mi "ingyen" olvashattuk a dolgokat (hozzáteszem, nem mindet)
Na még egyszer, minden nagyokos szíves figyelmébe ajánlva!
Én idén is beteszek az OST (tehát a klub) költségvetésébe 15 tálca Monstert (számoljátok ki, nagyjából hány Ft lehet), hozom a projektort és a vetítővásznat (gy.k. ki is fizetem a 20e Ft költségét), hozok egy sátrat, adok a tombolába 2x20e ajándékkupont, ja és emellett a szabadidőmből áldozok a szervezésre, nulla kompenzálás fejében (ami meg sem fordulna a fejemben).
És ti?
Értem. ez derék dolog, és becsülendő.
Nálunk is hasonlóképp cselekszik a klub vezetősége, és még jó pár aktív klubtag. Hozzák-viszik az eszközöket saját benzinköltségen, veszik az ételt az italt az országos találkozóra. A klubot támogató cégek és magánszemélyek többsége mind-mind felajánlott valamilyen nyereményt. Az évadnyitón az előző évben lévő összes eseményről meghallgatjuk a beszámolót, és mindenki meg van említve, aki bármilyen plusz dologgal hozzájárult. De azoknak is megköszönjük, akik eljöttek, és jól érezték magukat. A klub fennállása óta sosem történt meg, hogy bárki szóvá tette volna, hogy többet tesz (anyagiakban, időben) a klubbért, mint más. Azt hiszem ilyen embernek nem lenne helye nálunk ...
Én nem írom le, hogy eddig önköltségen, szabadidőben mit tettem hozzá a mi klubunkhoz, mert egyrészt nem tartozik ide, másrészt meg saját döntésemből tettem. Senki sem kényszerítette rá - így éreztem helyesnek. Hja, és nem egy eseményt szerveztem meg és koordináltam a klubbon belül, ráadásul úgy, hogy még klubvezetőségi tag sem vagyok (és nem is szeretnék lenni, mert azok legyenek a "nagy öregek", akik már húszon-harminc éve viszik a klubot a hátukon)
szerk: sosem merült fel sem a vezetőségben, sem bárkiben, hogy bekorlátozzuk a klub fórumát, facebook csoportját, a rendezvényeit (!!!), és csak azoknak adjuk meg a lehetőséget, akik befizetik az éves tagdíjat, vagy bármilyen anyagi támogatást adnak a klubnak.
petkó írta:Szia! Nem bonyolult, az első oldalon: Subaruklub információk, onnan: Belépés a Subaru Klubba. (1,5 perc )
Nem lett kitörölve semmilyen adat, a régiek is hozzáférhetőek.
Yocoo írta:Ez komoly?
petester írta:Bár nem tudom, ki a dízel szakértő közülük, és nem tudom helyileg hol vagy, de híresen hírhedt Subaru szerelők:
Hári László - HACE Car +36 30 919 8414
Leitgeb János - Bálna +36 20 933 2203
Vajna Zoltán +36 20 958 2220
Niesz Ferenc +36 30 971 5133
Karo írta:Ezt a "híresen hirhedt"-et egész pontosan hogyan kellene értelmezni? Kifejtenéd bővebben mert elég kétértelmű.
vaski írta:Köszönöm! Egyébként Zalában lakom.petester írta:Bár nem tudom, ki a dízel szakértő közülük, és nem tudom helyileg hol vagy, de híresen hírhedt Subaru szerelők:
Hári László - HACE Car +36 30 919 8414
Leitgeb János - Bálna +36 20 933 2203
Vajna Zoltán +36 20 958 2220
Niesz Ferenc +36 30 971 5133
vaski írta:Sziasztok, ma regisztráltam, egyelőre csak "kívülállóként". Természetesen úgy találtam erre a fórumra, hogy segítségre lenne szükségem. Egy első generációs diesel Legacy (kombi) tulajdonosa vagyok, 135 ekm-rel vásároltam megkímélt állapotban, másfél év alatt sikerült belehajtani cca. 70 ekm-t. Ez a 70 ekm túlnyomó része hosszútávú, autókímélő (sokszor autópályás) utazás volt, sem én, sem feleségem nem vagyunk amolyan autónyúzó típusok. Olajcseréket, szervízeket egy szinte baráti, megbízható szervízben végeztettük. Kb. egy hete a motor kopogó hangjára lettem figyelmes. Mivel pont aktuális volt az olajcsere, ezért tisztító adalékkal együtt végezték azt el, és próbaútnak megfelelően mentünk vele kb. 500 km-t. A kopogó hang sajnos csak erősödött, szerelőink őszintén megmondták: nem tudják, mi lehet a probléma. Ötlet persze van; főtengely-csapágy, hajtókar-csapszeg, stb., de amíg szét nem szedik, nem mernek biztosat mondani. (És persze minden alkalommal megkapom, hogy mi a fenének kellett eladni azt a dízel Corollát, mert az soha nem romlik el - és én mindig elmagyarázom, hogy mifelénk nem takarítják az utat télen, és feleségem a lányommal minden nap 25 km-t megy az iskoláig, délután ugyanannyit vissza, és ezért kellett a legbiztonságosabb autó.)
Amit a motorhibáról le tudok írni:
- A járó motor hangja más, mint korábban; a "duruzsolással" ellentétben ritmusszerűen üt, csattog;
- Eleinte csak alapjáraton volt feltűnő, és kinyomott kuplungnál erősebb volt a kopogás;
- Mára már folyamatosan, terhelés alatt is kopog, ami kopogás a sebességváltó-karon is érződik, de a kinyomott kuplungos állapotban, alapjáraton továbbra is erősebb a zaj.
Én nagyon megszerettem ezt az autót, ez a probléma viszont mellbe vágott. Most itt állunk saját autó nélkül, egy erdélyi és egy németországi nyaralás előtt, és nem tudjuk, mi lesz a vége - és a szerelőink sem tudják.
Ha valakinek lenne tapasztalata, tanácsa vagy hallomása hasonló esetekkel kapcsolatban, és azt megosztaná velem, nagyon megköszönném. Nem szeretnék kihátrálni a Subaru-történetből, mert jó kis autó ez, de ehhez elég hamar meg is kellene javítani.
Előzetes köszönettel: Vaski László
atanczos írta:Sziasztok !
A Subaru biztonsági rendszerével kapcsolatban lenne egy kérdésem, egészen pontosan az adaptív tempomattal kapcsolatban. Annak ugye az lenne a lényege, hogy akkor is "lásson" ha nem ideálisak a közlekedési viszonyok (pl. köd, éjjel, stb.) és ha kell, megállítsa az autót, ha akadály van előtte. Na már most: ezt más gyártók radarral oldják meg, az ugye ilyenkor is működik.
DE ! A Subaru rendszerének a lelke 2 db kamera, és sehol nem esik szó radaros vagy más technológiáról. A kérdés emiatt merült fel bennem:
Ha "csak" kamerák vannak, akkor mennyivel látnak jobban rossz közlekedési viszonyok között, mint én ? Ha nem sokkal, akkor az, aki sokat vezet, és akár ködben, éjjel is mennie kell, annak így a rendszer sokszor nem igazán segít.
Vagy más a működési elv ?
Kérem segítsetek, ez az egy, ami miatt egy vásárlásnál nem a Subaru Outback vagy Forester lenne a befutó.
Üdv,
András.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég