Hogy egy kicsit beleugassak én is:
Nekem egy 2002-es Prodrive Sti-m van. Jelenleg kb 300-320 LE körül lehet valahol, kb szerintem hasonló szint, mint amit te is szeretnél. A motor (a minimális tuningtól eltekintve), hajtás, váltó, turbó, gyári, érintetlen, sose volt semmi szétszedve, se felújítva, és lassan 190ezer km van a vasban, és probléma mentesen működik!!! No olajfogyasztás/füstölés! Tudtommal pályafutása alatt 2 kuplung cseréje volt (egyik nálam), és 3 garnitúra fék (1 nálam)! Nekem pl 70ezer km-t ment el a fék, tárcsa és betét is!!! És voltam Kakucson is párszor, és nem vagyok az a tötymörgős fajta se, hóba se kímélem! (tény hogy nem úgy hajtom annyáig, mint akik komolyan pályáznak, de az nagyon más műfaj
) Bár igaz hogy a tárcsáim a beletett km-ek után kb parizer szeletelésre voltak már csak alkalmasak...
Tehát van ilyen verzió is! Csak a teljesség kedvéért! Átlagfogyasztásom volt már 10,5 is, és 25 is /100km! Nagy átlagban 12-14 között ki tudom hozni.
DE! Folyamatos karbantartás!!! Ha valami kopog, csörög, zörög, hupákol, azonnal vinni, megnézetni, és lehetőleg minél hamarabb orvosoltatni! Ősi titkot mondtam most el ugye?!...
Bízom benne, hogy nálam még van jópár 10ezer km ebben az autóban, nem tervezem eladni, és egyelőre úgy tűnik, nem is szorulok rá, úgyhogy a következő ilyen kis írásom remélhetőleg majd 250e km környékén jön megint, hasonlóan pozitív szemléletben