Jani001 írta:Menj Kakucsringre, az kis pálya, kicsi a tempó, az adja a legkisebb terhelést a rendszernek!
Rendszeresen szervez a Subaruklub is közös Kakucsringes pályanapokat, csatlakozz a következőbe!
Jani (vagy a többiek, akik rutinosak már a pályázásban
),
segítenétek egy kicsit, hogy pl. egy Kakucs esetén mivel kell számolni?
Azt hiszem ez talán a többi új GT tulaj (pl. gerig81) számára is hasznos lehet.
Konkrétan:
Mire érdemes figyelni, hogy ne tegyünk tönkre valamit mindjárt az elején az autóban? (Az alap dolgokon, melegítés, hűtés, stb.-n kívül)
Egyszerűen az utcai setuppal érdemes, tanácsos felmenni a pályára, vagy van valami amire jobban kell figyelni?
Az utcai gumikat mennyire eszi meg? Készüljön az ember arra, hogy egy-két pályanap után lehet új gumit venni?
Itt nyilván most nem versenyzésről, meg köridőkergetésről beszélek, hanem ha csak szeretnénk felmenni egy kis élményautózásra, meg megismerni az autót ilyen körülmények között.
Köszi!