[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 177: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 181: Trying to access array offset on value of type bool
Subaruklub.hu Fórum • Téma megtekintése - Miért ne menjek a Hungaroringre ?
Oldal: 2 / 2

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.07.22., kedd 05:54
Szerző: Peter76
roland írta:GT/WRX középen viszkós.
elöl-hátul semmi !

csak az STI verziókban volt bármiféle speer ( torsen nem szokott lenni )


A GT ill WRX viszkòs hátul.
2008-után viszont elhagyták a nem sokat érő viszkòs difit a WRX-ekből.

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.08.11., hétf. 18:03
Szerző: Scoobye
Tomcy írta:Amugy valaki elmondhatná hogy mit bir akkor egy turbos subi, mert autópályát nem, pályanapot ahol 100-nál gyorsabbam kell menni megint nem, akkor mit???
Ahog egyre többet olvasom ezeket a sorokat egyre inkább meging a bizalmam pedig nekem is az álom verda.
Oké nyilván nem bir ki mindent de azért ez kicsit kevés.
Nekem a swift sport olyan 30x20percet volt már a ringen, kakucs és egyéb pályákat nem számolva jó részt semi slicken és egy csavart nem kellett meghúznom pedig 2:26-28-as köröket futok vele.



Egy gyari turbos auto ami utcara keszult azzal nem olcso jatek kimenni a hungaroringre.
De forditsuk meg mondjuk van egy komoly epitett autod tegyuk fel hogy tele vagy mint a deli busz es megveszed legjobbat a vilagon. Semmire nincs garancia. Az is szethullik majd vagy elobb vagy utobb de inkabb elobb mert az epitett autok azok mind uzemorasak.Nem veletlenul van atvizsgalas minden verseny elott/utan.

Miert birja a swift? Mert olyan kicsi a teljesitmenye, hogy kb meg sem tudod terhelni a versenypalyan...

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.08.31., vas. 09:12
Szerző: Schmidi
Jani001 írta:Menj Kakucsringre, az kis pálya, kicsi a tempó, az adja a legkisebb terhelést a rendszernek! ;)
Rendszeresen szervez a Subaruklub is közös Kakucsringes pályanapokat, csatlakozz a következőbe!


Jani (vagy a többiek, akik rutinosak már a pályázásban :) ),

segítenétek egy kicsit, hogy pl. egy Kakucs esetén mivel kell számolni?
Azt hiszem ez talán a többi új GT tulaj (pl. gerig81) számára is hasznos lehet.

Konkrétan:
Mire érdemes figyelni, hogy ne tegyünk tönkre valamit mindjárt az elején az autóban? (Az alap dolgokon, melegítés, hűtés, stb.-n kívül)
Egyszerűen az utcai setuppal érdemes, tanácsos felmenni a pályára, vagy van valami amire jobban kell figyelni?
Az utcai gumikat mennyire eszi meg? Készüljön az ember arra, hogy egy-két pályanap után lehet új gumit venni?

Itt nyilván most nem versenyzésről, meg köridőkergetésről beszélek, hanem ha csak szeretnénk felmenni egy kis élményautózásra, meg megismerni az autót ilyen körülmények között.

Köszi!

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.08.31., vas. 10:46
Szerző: Hooder
Ez mind használat függő. En nem tartozom ( még ) a hardcore tagok köze, de jo párszor voltam mar fent, utcai gumival. Persze, eszi, de ha figyelsz ra hogy ha mar kezd nyúlni akkor inkább lemész es pihenteted, azért kibír pár alkalmat. Fék távok nincsenek, az nem lesz gaz, a többi meg rajtad múlik mennyire rakod keresztbe vagy feszíted bele egy-egy kanyarba. Ha csak ki akarod magad próbálni es az autót, es sz össze szokás a lényeg akkor gyakorlatilag nem fogod jobban igénybe venni mint ha utcán tolod neki ;)

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.08.31., vas. 10:50
Szerző: Jani001
Jani sajnos nem rutinos, mert életében kétszer volt pályán! :D Annyit javaslok, hogy ne menj túl sok kört nyélgázon, hogy ne melegedjen túl az olaj. Az, hogy mennyi gumit eszel az nagyban függ attól, hogy mennyire csúszkálsz. Ha csak simán mész drift nélkül és 2-3 körönként raksz egy hűtő kört vagy pihizel fél percet, akkor elvileg sok baj nem lesz, gumi se fog vészesen fogyni. Fogyasztásra pályán viszont számolj 20-30 litert!

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.08.31., vas. 10:59
Szerző: ricsimae
Jani001 írta:Jani sajnos nem rutinos, mert életében kétszer volt pályán! :D Annyit javaslok, hogy ne menj túl sok kört nyélgázon, hogy ne melegedjen túl az olaj. Az, hogy mennyi gumit eszel az nagyban függ attól, hogy mennyire csúszkálsz. Ha csak simán mész drift nélkül és 2-3 körönként raksz egy hűtő kört vagy pihizel fél percet, akkor elvileg sok baj nem lesz, gumi se fog vészesen fogyni. Fogyasztásra pályán viszont számolj 20-30 litert!




Stock Sti 47l/100km nalam a hring!

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.08.31., vas. 11:06
Szerző: Jani001
Nekem Kakucs 35 volt. Egy alap GT viszont szerintem 30 körül\alatt is beéri.

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.08.31., vas. 18:51
Szerző: flacci
Na én meg büszke voltam a 29 literemre. :D

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.09.08., hétf. 09:03
Szerző: Tomcy
Scoobye írta:
Tomcy írta:Amugy valaki elmondhatná hogy mit bir akkor egy turbos subi, mert autópályát nem, pályanapot ahol 100-nál gyorsabbam kell menni megint nem, akkor mit???
Ahog egyre többet olvasom ezeket a sorokat egyre inkább meging a bizalmam pedig nekem is az álom verda.
Oké nyilván nem bir ki mindent de azért ez kicsit kevés.
Nekem a swift sport olyan 30x20percet volt már a ringen, kakucs és egyéb pályákat nem számolva jó részt semi slicken és egy csavart nem kellett meghúznom pedig 2:26-28-as köröket futok vele.



Egy gyari turbos auto ami utcara keszult azzal nem olcso jatek kimenni a hungaroringre.
De forditsuk meg mondjuk van egy komoly epitett autod tegyuk fel hogy tele vagy mint a deli busz es megveszed legjobbat a vilagon. Semmire nincs garancia. Az is szethullik majd vagy elobb vagy utobb de inkabb elobb mert az epitett autok azok mind uzemorasak.Nem veletlenul van atvizsgalas minden verseny elott/utan.

Miert birja a swift? Mert olyan kicsi a teljesitmenye, hogy kb meg sem tudod terhelni a versenypalyan...


A kis teljesitmény egy subaruhoz képest ok de amikor megjelent a legerősebb szívó 1.6-os volt szóval attól függ mihez hasonlitjuk. Amugy pl a kovácsolt dugók nagyban hozzá járulnak hogy birja a kiképzést.

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.09.08., hétf. 09:59
Szerző: Scoobye
Tomcy írta:
A kis teljesitmény egy subaruhoz képest ok de amikor megjelent a legerősebb szívó 1.6-os volt szóval attól függ mihez hasonlitjuk. Amugy pl a kovácsolt dugók nagyban hozzá járulnak hogy birja a kiképzést.


Hat kb barmilyen atlag autot felvihetsz a hungaroringre nem fogja osszefosni magat. Anno az en husz eves civic i-VT-m is palyazott.
Akkor halt meg mikor mar at lett epitve a mocija es 9,500-at forgott... :mrgreen:

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.10.01., szer. 13:32
Szerző: Impala
Tomcy írta:Amugy valaki elmondhatná hogy mit bir akkor egy turbos subi, mert autópályát nem, pályanapot ahol 100-nál gyorsabbam kell menni megint nem, akkor mit???
Ahog egyre többet olvasom ezeket a sorokat egyre inkább meging a bizalmam pedig nekem is az álom verda.
Oké nyilván nem bir ki mindent de azért ez kicsit kevés.
Nekem a swift sport olyan 30x20percet volt már a ringen, kakucs és egyéb pályákat nem számolva jó részt semi slicken és egy csavart nem kellett meghúznom pedig 2:26-28-as köröket futok vele.

Mondjuk én családi kocsinak akarom majd nem sokat fog menni 2-4000km max/év de azért lehet kipróbálnám 1x 1x pályán is csak az élmény miatt.

Tényleg a téli csúszkálást mennyire birja? Oda kell valami spéci felkészülés vagy azt tudja gyárilag üzembiztosan?

Plusz az érdekelne hogy a turbósokból van olyan amibe hátul nincs sper és ha igen akkor mitől függ? Gyár felszereltség vagy évjárat?

Plusz az autopálya akkor is gáz ha fmic van?


Mit bír? Rallizást..vagy valami olyasmit. Persze ott meg néha felüt a gyári futómű, de legalább a motor meg a fék megmarad:)
Most már jó lenne letisztázni, hogy GT-ben gyárilag van hátul akármilyen sperr vagy nincs?

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.10.01., szer. 14:13
Szerző: Jani001
Én úgy tudom, hogy viszkós van benne, de hívj fel egy szakit, az a biztos!

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.10.01., szer. 15:42
Szerző: Schmidi
Impala írta:Most már jó lenne letisztázni, hogy GT-ben gyárilag van hátul akármilyen sperr vagy nincs?


Eszerint van: http://home.gci.net/~cowdookey/818/Tran ... Public.pdf

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.10.01., szer. 16:18
Szerző: roland
az EU gt-k hez pont nincs írva semmi..

de amúgy mit nézegeted ezt ? emeld fel azt meglátod.

Megforgatod a kereket és érzed , hogy fogja-e valami meg hogy mit csinál a másik oldal

amit eddig én láttam abban semmi nem volt... pedig volt jdm is

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.10.01., szer. 16:19
Szerző: roland
amúgy meg tök OFF !!

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.10.01., szer. 19:20
Szerző: Impala
roland írta:az EU gt-k hez pont nincs írva semmi..

de amúgy mit nézegeted ezt ? emeld fel azt meglátod.

Megforgatod a kereket és érzed , hogy fogja-e valami meg hogy mit csinál a másik oldal

amit eddig én láttam abban semmi nem volt... pedig volt jdm is


Rendben, majd megforgatom...
A táblázat szerint az ugyanolyan korú Legacy turbókban mindben viszkós van, szerintem ez valószínűsíti, hogy az Impreza GT is ugyanilyen lehet.
-

Re: Miért ne menjek a Hungaroringre ?

HozzászólásElküldve: 2014.10.01., szer. 20:47
Szerző: Schmidi
roland írta:amúgy meg tök OFF !!


Folyt. köv. a GT topikban: viewtopic.php?p=297789#p297789