Dseries_EK írta:Nem annyira a kipróbálás, illetve 1 körözés lenne a cél, hanem tényleg hajszolni a jobb időt. Elhiszem, ha nem erre van kitalálva, nem vitatkozok a sokkal tapasztaltabb kollégákkal, viszont érdekelne, hogy van-e olyan alkatrész, ami esetleg bírhatja és elérhető. Értem ezalatt a kényesnek említett kerékcsapágyat, esetleg komolyabb hűtőt miegymás.
Jani001 írta:Azért vannak megoldások erre kérdésre is jó pénzért:
https://www.youtube.com/watch?v=J0Aa4i0feew#t=154
Hooder írta:Jani001 írta:Azért vannak megoldások erre kérdésre is jó pénzért:
https://www.youtube.com/watch?v=J0Aa4i0feew#t=154
Sajnos ez a megoldás is csak addig volt jó, amíg csapágyas nem lett a motorja... De erről és még sok más sz..pásról Roller és az igazi nagykutyák sokkal többet tudnának mesélni, de roland is jól megfogta a lényeget!
Tomcy írta:Amugy valaki elmondhatná hogy mit bir akkor egy turbos subi, mert autópályát nem, pályanapot ahol 100-nál gyorsabbam kell menni megint nem, akkor mit???
Ahog egyre többet olvasom ezeket a sorokat egyre inkább meging a bizalmam pedig nekem is az álom verda.
Oké nyilván nem bir ki mindent de azért ez kicsit kevés.
Nekem a swift sport olyan 30x20percet volt már a ringen, kakucs és egyéb pályákat nem számolva jó részt semi slicken és egy csavart nem kellett meghúznom pedig 2:26-28-as köröket futok vele.
Mondjuk én családi kocsinak akarom majd nem sokat fog menni 2-4000km max/év de azért lehet kipróbálnám 1x 1x pályán is csak az élmény miatt.
Tényleg a téli csúszkálást mennyire birja? Oda kell valami spéci felkészülés vagy azt tudja gyárilag üzembiztosan?
Plusz az érdekelne hogy a turbósokból van olyan amibe hátul nincs sper és ha igen akkor mitől függ? Gyár felszereltség vagy évjárat?
Plusz az autopálya akkor is gáz ha fmic van?
roland írta:na a téli csúszkálást azt pont bírja... azt lehet amíg oda nem vered...
A ringes dolgokat már elmondtuk.. ez van - tudomásul kell venni..
Tudom, hogy a Swift bírja (mert könnyebb, kisebb a sebesség, nem 4 kerekes, nem turbós stb..) - ez nem .
Autópálya meg mért olyan érdekes? - úgyse mész 200-al tartósan..
Gyárilag nincs bennük speer. Évjárattól függetlenül.
Csak az STI-ben van vagy amelyikbe utólag raktak..
Jani001 írta:GT/WRX-ben tudtommal hátul viszkós van, ami kb szart sem ér. A Torsentől már lehet érezni hatást, annak már van értelme, de ügye a Lamellás a legkirályabb megoldás, ami viszont gyárilag nagyon ritka még az STI-ben is. Lehet venni utángyártottat Pl: KAAZ, Cusco, stb...
Vissza: Az első Kérdések/Válaszok
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég