[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 177: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 181: Trying to access array offset on value of type bool
Subaruklub.hu Fórum • Téma megtekintése - Impreza STI kellene de kicsit félek :S
Oldal: 2 / 4

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.10., csüt. 17:17
Szerző: CHROMED7
Roller75 írta:
Karo írta::shock: Bíróságon :!: :?: :?


Nyilván CHROMED7 évekig 25L/100km-el számolta el cégének az üzemanyagfogyasztást, ez ott valami kis ügyes könyvelőnőnek hirtelen feltűnt, amiért már nem kapta meg azt ami jár neki, (mert CHROMED7 összejött a bérszámfejtős szöszkével) ezért a cég különösen nagy értékű sikkasztás gyanújával feljelentette. :mrgreen:


Igazából 37 literrel csináltam... :-)

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.10., csüt. 17:22
Szerző: Karo
Roller75 írta:
Karo írta::shock: Bíróságon :!: :?: :?


Nyilván CHROMED7 évekig 25L/100km-el számolta el cégének az üzemanyagfogyasztást, ez ott valami kis ügyes könyvelőnőnek hirtelen feltűnt, amiért már nem kapta meg azt ami jár neki, (mert CHROMED7 összejött a bérszámfejtős szöszkével) ezért a cég különösen nagy értékű sikkasztás gyanújával feljelentette. :mrgreen:


Na megy ez neked! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.10., csüt. 17:24
Szerző: Mathe Szilard
gumikérdés?

csibee?
Roller?
mr_white? (20 db kerék otthon a teraszon... :mrgreen: )

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.10., csüt. 17:41
Szerző: csibee
Mathe Szilard írta:gumikérdés?

csibee?
Roller?
mr_white? (20 db kerék otthon a teraszon... :mrgreen: )


Én csak kispályás csávó vagyok.
Van egy utcai 17'' szettem. Eljutni A-ból B-be.
Egy szett 17'' rally slick-es kerék (FRT-re) és egy szett 17'' pálya slickes kerék. (Kakucs, Ering, Hring )
Van ezen kívül egy szett 15'' kerék téligumival.
Pályanapok alkalmával minimum 1 slick gumi kuka ( jobb első ha kakucs-manó éhes :D ) , ha csúszkálós style-ba toljuk( legutóbbi kakucs ) akkor 3 gumi kuka. :)
17'' pálya slick 8-12e /db
15'' téli 2-5e /db
Általában 1 tank benya OFF + nevezés.
Egy-egy pálya nap alsó hangon 50e. HA nem romlik el semmi.

Faszomba.. nem kellett volna összeszámolni. :)
Ezen felbuzdulva írok egy angol subaru import kalkulációt is ma éjjel. ;)

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.10., csüt. 17:46
Szerző: mr_white
csibee írta:
Mathe Szilard írta:gumikérdés?

csibee?
Roller?
mr_white? (20 db kerék otthon a teraszon... :mrgreen: )


Én csak kispályás csávó vagyok.
Van egy utcai 17'' szettem. Eljutni A-ból B-be.
Egy szett 17'' rally slick-es kerék (FRT-re) és egy szett 17'' pálya slickes kerék. (Kakucs, Ering, Hring )
Van ezen kívül egy szett 15'' kerék téligumival.
Pályanapok alkalmával minimum 1 slick gumi kuka ( jobb első ha kakucs-manó éhes :D ) , ha csúszkálós style-ba toljuk( legutóbbi kakucs ) akkor 3 gumi kuka. :)
17'' pálya slick 8-12e /db
15'' téli 2-5e /db
Általában 1 tank benya OFF + nevezés.
Egy-egy pálya nap alsó hangon 50e. HA nem romlik el semmi.

Faszomba.. nem kellett volna összeszámolni. :)
Ezen felbuzdulva írok egy angol subaru import kalkulációt is ma éjjel. ;)

=16db + ...az éppen ma vett 4db 18"-as Speedline-od?! :mrgreen:

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.10., csüt. 21:34
Szerző: Roller75
Ja bocsi CHROMED7. Akkor ezekszerint Szilárd volt a szöszkével, csak benéztem a módosított idézetet. :oops:

Amúgy az van, hogy a többlet költségek egy bármilyen 4x4-es autóhoz képest kizárólag csak akkor jelentkeznek, ha az STI-t rendeltetésszerűen használjuk. Ami szerintem kb. jelent: nem ritkán kinyomjuk a szemét, jó pár pályanap, különböző forgalmi szituációkban a környezetünkben lévő autóvezető kollégák önérzetének helyes mederbe terelését stb. Egyszóval nyomjuk neki mint a barom. De ! Ott van Öcsém egy USA 2004-es STI-vel. Ő nem rendeltetésszerűen használja. Nem jár pályanapokra, nem nyomja neki, csak nagy ritkán stb. 80e Km van benne. Szinte gyári a motorja, (Ecutekes) 1-szer cseréltünk fékbetétet, talán 2x gumit, olajcsere meg 9-10e km-enként. Az említett dolgokon kívül 1 Ft nem lett ráköltve. Az elején míg nálam volt pedig kapott rendesen. Ha nálam maradt volna a 3. motornál tartanánk az tuti. Az is lehet, hogy csak szerencsénk van. De nem hiszem. Óvatos használat mellett ezek is kimennek a világból mint az összes japán autó. No de ahogy itt többen mondták: ki az az idióta aki óvatos használatra vesz egy STI-t ? Öcsém meg nem idióta, én passzoltam át neki, nem vette ! Bele volt kényszerítve. Szegénykém ! :mrgreen:

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.10., csüt. 21:52
Szerző: Jani001
Hejj Roller! Nem akarnak a szüleid engem is örökbe fogadni? Szeretnék én is "belekényszerülni" egy ilyen szituba! :lol: :lol: :lol:
Ez meg:
Roller75 írta:különböző forgalmi szituációkban a környezetünkben lévő autóvezető kollégák önérzetének helyes mederbe terelését

Annyira tipikus alap Subaru feeling az utakon, hogy még most sem rohadt le a vigyor az arcomról, amikor ezeket a sorokat írom! ;)

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.10., csüt. 21:56
Szerző: Karo
Roller!
Esküszöm jól szóltál! Ez a feeling dolog krvára így van az elsőtől az utolsó betűig.

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 02:31
Szerző: Gavi
Roller75 írta: Öcsém meg nem idióta, én passzoltam át neki, nem vette ! Bele volt kényszerítve. Szegénykém ! :mrgreen:


Best of Roller :mrgreen: :mrgreen:

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 06:50
Szerző: CHROMED7
Roller75 írta:Ja bocsi CHROMED7. Akkor ezekszerint Szilárd volt a szöszkével, csak benéztem a módosított idézetet. :oops:

Amúgy az van, hogy a többlet költségek egy bármilyen 4x4-es autóhoz képest kizárólag csak akkor jelentkeznek, ha az STI-t rendeltetésszerűen használjuk. Ami szerintem kb. jelent: nem ritkán kinyomjuk a szemét, jó pár pályanap, különböző forgalmi szituációkban a környezetünkben lévő autóvezető kollégák önérzetének helyes mederbe terelését stb. Egyszóval nyomjuk neki mint a barom. De ! Ott van Öcsém egy USA 2004-es STI-vel. Ő nem rendeltetésszerűen használja. Nem jár pályanapokra, nem nyomja neki, csak nagy ritkán stb. 80e Km van benne. Szinte gyári a motorja, (Ecutekes) 1-szer cseréltünk fékbetétet, talán 2x gumit, olajcsere meg 9-10e km-enként. Az említett dolgokon kívül 1 Ft nem lett ráköltve. Az elején míg nálam volt pedig kapott rendesen. Ha nálam maradt volna a 3. motornál tartanánk az tuti. Az is lehet, hogy csak szerencsénk van. De nem hiszem. Óvatos használat mellett ezek is kimennek a világból mint az összes japán autó. No de ahogy itt többen mondták: ki az az idióta aki óvatos használatra vesz egy STI-t ? Öcsém meg nem idióta, én passzoltam át neki, nem vette ! Bele volt kényszerítve. Szegénykém ! :mrgreen:


Hát igen, ezt az életérzést ismerem, és hiányzik is a mostani kocsim mellett :)
Ezek alapján viszont nem érzem kirívónak a fenntartási költségeket.
Mondjuk azt megírhatnád, hogy a Te használatod mellett milyen költségek merültek fel a benzinen kívül?
Szóval "rendeltetésszerű" használat mellett mennyit bír Neked 1 garnitúra utcai gumi (amit tényleg utcán használsz, nem pályán), 1 garnitúra fékbetét, féktárcsa, kuplung, difi kb mennyit bír el. Kipufról az olvastam, hogy kb a kocsi életéig bírja, kuplunggal kapcsolatban már olvastam dolgokat. De ez normális, ha az ember 400nm-el és AWD mellett ugrál le róla 7k-nál.

Én sem óvatosan akarom használni, hanem rendeltetésszerűen. :wink: Amint összeszoktunk. :D

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 07:33
Szerző: pesta
jani001 írta:Hejj Roller! Nem akarnak a szüleid engem is örökbe fogadni? Szeretnék én is "belekényszerülni" egy ilyen szituba! :lol: :lol: :lol:
Ez meg:
Roller75 írta:különböző forgalmi szituációkban a környezetünkben lévő autóvezető kollégák önérzetének helyes mederbe terelését

Annyira tipikus alap Subaru feeling az utakon, hogy még most sem rohadt le a vigyor az arcomról, amikor ezeket a sorokat írom! ;)

+1

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 09:37
Szerző: Mathe Szilard
CHROMED7 írta:Hát igen, ezt az életérzést ismerem, és hiányzik is a mostani kocsim mellett :)
Ezek alapján viszont nem érzem kirívónak a fenntartási költségeket.
Mondjuk azt megírhatnád, hogy a Te használatod mellett milyen költségek merültek fel a benzinen kívül?
Szóval "rendeltetésszerű" használat mellett mennyit bír Neked 1 garnitúra utcai gumi (amit tényleg utcán használsz, nem pályán), 1 garnitúra fékbetét, féktárcsa, kuplung, difi kb mennyit bír el. Kipufról az olvastam, hogy kb a kocsi életéig bírja, kuplunggal kapcsolatban már olvastam dolgokat. De ez normális, ha az ember 400nm-el és AWD mellett ugrál le róla 7k-nál.
Én sem óvatosan akarom használni, hanem rendeltetésszerűen. :wink: Amint összeszoktunk. :D


Szerintem annyira tágak a válaszok ezekre a kérdéseidre, hogy nem leszel okosabb, ha megkapod őket, akkor sem... :roll:
6-10e km-t fogod évente használni...OK...de hogyan? Elgurul-e majd a gyógyszered? El... :wink:
De mennyire?
Szerintem:
egy garnitúra utcai gumi, szigorúan utcai használatra (max kicsi pályázás :D ) legfeljebb 30,000 km...mert úgyis el fogod rúgni neki néha állóból, meg a kanyarsebességek is "picit" magasabbak ezzel, mint hétköznap... :mrgreen: Főleg, ha lesz benne (később) egy feszesebb futómű...az még jobban terheli a gumit majd...
Fékbetét nekem a Ferodo DS 2500 szintén 25-30e km körül bírt...elöl...hátsó kb 45e km-t...
Tárcsa a fékbetét keverékétől függően 2-3 szett betétet elbír elöl...hátul többet...
Kuplung...hehehe... :wink: nekem a gyári 60e km-nél halt meg úgy, hogy abból 30e km-t már húzott teljesítménnyel tett meg, és nem ódzkotdtam az időközben ráírt rajtprogram használatától sem...
Diffi? Hát annak meg mi baja lehet...? :mrgreen: Mindig van polcon a szervizekben - ha mégis... :wink:
Kipuff-nak kifújja a belsejét, ha szép dúsan megy, egyébként csak konzerválja a felületi rozsda a gyári rendszert... :lol:
7k-ról pedig nem ugrálunk le a kupplung-ról...! :) :D :mrgreen: :twisted: :lol:

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 10:34
Szerző: CHROMED7
Mathe Szilard írta:
CHROMED7 írta:Hát igen, ezt az életérzést ismerem, és hiányzik is a mostani kocsim mellett :)
Ezek alapján viszont nem érzem kirívónak a fenntartási költségeket.
Mondjuk azt megírhatnád, hogy a Te használatod mellett milyen költségek merültek fel a benzinen kívül?
Szóval "rendeltetésszerű" használat mellett mennyit bír Neked 1 garnitúra utcai gumi (amit tényleg utcán használsz, nem pályán), 1 garnitúra fékbetét, féktárcsa, kuplung, difi kb mennyit bír el. Kipufról az olvastam, hogy kb a kocsi életéig bírja, kuplunggal kapcsolatban már olvastam dolgokat. De ez normális, ha az ember 400nm-el és AWD mellett ugrál le róla 7k-nál.
Én sem óvatosan akarom használni, hanem rendeltetésszerűen. :wink: Amint összeszoktunk. :D


Szerintem annyira tágak a válaszok ezekre a kérdéseidre, hogy nem leszel okosabb, ha megkapod őket, akkor sem... :roll:
6-10e km-t fogod évente használni...OK...de hogyan? Elgurul-e majd a gyógyszered? El... :wink:
De mennyire?
Szerintem:
egy garnitúra utcai gumi, szigorúan utcai használatra (max kicsi pályázás :D ) legfeljebb 30,000 km...mert úgyis el fogod rúgni neki néha állóból, meg a kanyarsebességek is "picit" magasabbak ezzel, mint hétköznap... :mrgreen: Főleg, ha lesz benne (később) egy feszesebb futómű...az még jobban terheli a gumit majd...
Fékbetét nekem a Ferodo DS 2500 szintén 25-30e km körül bírt...elöl...hátsó kb 45e km-t...
Tárcsa a fékbetét keverékétől függően 2-3 szett betétet elbír elöl...hátul többet...
Kuplung...hehehe... :wink: nekem a gyári 60e km-nél halt meg úgy, hogy abból 30e km-t már húzott teljesítménnyel tett meg, és nem ódzkotdtam az időközben ráírt rajtprogram használatától sem...
Diffi? Hát annak meg mi baja lehet...? :mrgreen: Mindig van polcon a szervizekben - ha mégis... :wink:
Kipuff-nak kifújja a belsejét, ha szép dúsan megy, egyébként csak konzerválja a felületi rozsda a gyári rendszert... :lol:
7k-ról pedig nem ugrálunk le a kupplung-ról...! :) :D :mrgreen: :twisted: :lol:


Ezek alapján viszont nem érzem, hogy olyan nagyon "gyorsan fogyna" kopó-szerkezetileg a Subi. Ilyen teljesítmény mellett, még elgurult gyógyszerrel sem vészes :)
A 7k-t pedig nem gondoltam komolyan :))

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 11:00
Szerző: Jani001
Ezekre pedig sajnos rájön, ha valami összefossa magát a motorban, váltóban, akármiben, vagy ne adj isten eldobod a vasat egy kanyarban.
A motorban is lehet 1000 féle pityputy, amit fölösleges sorolgatni, 5000 és 500.000 Ft közötti javítási költséggel. A váltót is le lehet fogazni, féltengely is törhet, stb.. Ezek az apróságok, amik a nem kopó alkatrészes extra kiadás kategóriába tartoznak. Ezzel nem lehet számolni, érdemes félretenni az ilyen esetekre, különben a bibis autó ácsoroghat hónapokig, vagy lehet hitelbe javíttatni.

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 11:17
Szerző: Mathe Szilard
CHROMED7 írta:Ezek alapján viszont nem érzem, hogy olyan nagyon "gyorsan fogyna" kopó-szerkezetileg a Subi. Ilyen teljesítmény mellett, még elgurult gyógyszerrel sem vészes :) A 7k-t pedig nem gondoltam komolyan :))


Utcai használatot kérdezted... :idea: :wink:
Csibee írását fentebb olvastad... :alki:

Na, akkor ébresztő (bár nem tudom, hogy hány darab aranykanállal a szádban születtél...? :mrgreen: ):
tuningra pár év alatt úgy el lehet dobálni 2-3 millió Ft-ot, hogy észre sem veszed...
Benzinre egy hónapban simán elmegy akár 100e Ft-is, ha mászkálsz, és néha jobban eltolod + mókázol (EJ257-el ez 17-20 literes átlagfogyasztás, ergo 1 teli tank max 300 km-re elég, mész havi 1,000 km-t...pikk-pakk meg is van...25e Ft / telitank... :? )
A tuning elkezdi jobban enni az autót is... :roll:
Ahogy Jani is írja, ha elfossa magát valami, akkor az nagy lóvé...
Motor...probléma nagyságától függően 600e Ft-tól felfelé van a végösszeg általában...
Egy jobb kupplungszett is pl min 250-300e Ft...
Váltót inkább sose tedd tönkre... :wink:
Stb.

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 11:23
Szerző: Mathe Szilard
csibee írta:Faszomba.. nem kellett volna összeszámolni. :)
Ezen felbuzdulva írok egy angol subaru import kalkulációt is ma éjjel. ;)


agyonver: :alkiteso: :prost:

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 11:31
Szerző: CHROMED7
Mathe Szilard írta:
CHROMED7 írta:Ezek alapján viszont nem érzem, hogy olyan nagyon "gyorsan fogyna" kopó-szerkezetileg a Subi. Ilyen teljesítmény mellett, még elgurult gyógyszerrel sem vészes :) A 7k-t pedig nem gondoltam komolyan :))


Utcai használatot kérdezted... :idea: :wink:
Csibee írását fentebb olvastad... :alki:

Na, akkor ébresztő (bár nem tudom, hogy hány darab aranykanállal a szádban születtél...? :mrgreen: ):
tuningra pár év alatt úgy el lehet dobálni 2-3 millió Ft-ot, hogy észre sem veszed...
Benzinre egy hónapban simán elmegy akár 100e Ft-is, ha mászkálsz, és néha jobban eltolod + mókázol (EJ257-el ez 17-20 literes átlagfogyasztás, ergo 1 teli tank max 300 km-re elég, mész havi 1,000 km-t...pikk-pakk meg is van...25e Ft / telitank... :? )
A tuning elkezdi jobban enni az autót is... :roll:
Ahogy Jani is írja, ha elfossa magát valami, akkor az nagy lóvé...
Motor...probléma nagyságától függően 600e Ft-tól felfelé van a végösszeg általában...
Egy jobb kupplungszett is pl min 250-300e Ft...
Váltót inkább sose tedd tönkre... :wink:
Stb.


Aluminium kanállal a számban születtem, és most sem aranyvillával eszem a homárt :)
De per pillanatban némi családi állapot váltás néz ki. Ha valóban úgy alakul, akkor bizony élni akarok, így a BAU jellegű kiadások átcsoportosításával fent fogok tudni tartani egy Subit, feltéve hogy nem történik semmilyen katasztrófa a kocsival, munkával stb.
A kocsival kapcsolatban nyilván tudok ellene tenni (mármint én nem dobom el), és alapvetően gondos gazdája akarok lenni, így bízom a márka híres tartósságában.
Tuning terén olyan 300-320 paci az aminél többre nem hiszem hogy igényem lenne. Szóval ha befigyel egy STI kb ilyen teljesítménnyel, akkor tovább tuningolni én biztosan nem fogom.
Persze pályázni szeretnék majd vele, mert ott lehet igazán kiélni magad, de nem célom az, hogy szanaszét tépjem a gépet.

Szóval hogy is foglaljam össze: olyan kocsit akarok, amivel hétköznap is tudok közlekedni, de nem feltétlen a KRESZ szerint :roll:
Emellett meg pályára is alkalmas, nem fogy el a fékje 2 kör alatt, és nem olvad el a motorja sem egy versenypályán.
Ja, és persze letépi a fejem gyorsuláskor, fékezéskor, kanyarodáskor a belső szerveim a fülemen szivárogjanak ki, meg felálljon a f...om a hangjától.

Na kb ennyi, és ezt mind egyben tudja az STI :)

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 11:53
Szerző: Mathe Szilard
CHROMED7 írta:Aluminium kanállal a számban születtem, és most sem aranyvillával eszem a homárt :)
De per pillanatban némi családi állapot váltás néz ki. Ha valóban úgy alakul, akkor bizony élni akarok, így a BAU jellegű kiadások átcsoportosításával fent fogok tudni tartani egy Subit, feltéve hogy nem történik semmilyen katasztrófa a kocsival, munkával stb.


:oops:
bocsánat, nem akartam tapintatlan lenni, sem pedig a zsebedben turkálni...!
:|


a többire meg:
:mrgreen: :twisted: :bitte: :rally: :2vissza: :tömeg:

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 11:58
Szerző: Jani001
CHROMED7 írta:Szóval hogy is foglaljam össze: olyan kocsit akarok, amivel hétköznap is tudok közlekedni, de nem feltétlen a KRESZ szerint :roll:
Emellett meg pályára is alkalmas, nem fogy el a fékje 2 kör alatt, és nem olvad el a motorja sem egy versenypályán.
Ja, és persze letépi a fejem gyorsuláskor, fékezéskor, kanyarodáskor a belső szerveim a fülemen szivárogjanak ki, meg felálljon a f...om a hangjától.

Na kb ennyi, és ezt mind egyben tudja az STI :)

Ez viszont maximálisan igaz... Én már 5 éve a rabja vagyok, pedig "csak" GT! :oops:

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 12:53
Szerző: nferi
Szilárdot nem ér költség terén alapul venni mivel sose használja úgy a kocsit ahogy kell így az ő fenntartási költségei irreálisan alacsonyak!!!!!! :twisted: :twisted:
Ha baszatod neki akkor igen is fogy a fék,kuplung,kb minden!
Kakucson nincs probléma de ha felmész a Hringre vagy Szlovákia ringre ott bizony olyan erőhatások érik hogy mindenből a legjobbat kell bele rakni és az sem bírja túl sokáig!!!!!!!!!!
Utcai viszonylatban is ha sportosan használod akkor is ki lehet nyírni a komplett fékszettet pár 1000km alatt!
Én simán pár 100 alatt is kivégzem a gyári féket! :twisted: :twisted:

Egyszóval ha nem egy tutira ismert előéletű autón gondolkodsz akkor legyen még az autón kívűl töltény a zsebbe mert kelleni fog!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 13:01
Szerző: Mathe Szilard
nferi írta:Szilárdot nem ér költség terén alapul venni mivel sose használja úgy a kocsit ahogy kell így az ő fenntartási költségei irreálisan alacsonyak!!!!!!


agyonver: :stupidfel:



Nem tudom, hogy észrevetted-e a finom célzást a sorok között...? :lol:

nferi írta:Egyszóval ha nem egy tutira ismert előéletű autón gondolkodsz akkor legyen még az autón kívűl töltény a zsebbe mert kelleni fog!!


Értsd: ha nincs 3-4-5 milliód magára a kocsira, majd kb ugyanennyi a kezdeti átalakításokra, majd évente ugyanennyi 100 éván át az üzemben- / karban-tartásra, akkor egy senki vagy, és bele se vágj...! :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Szóval Feri itt az a csávó, aki arrébb rugdossa a piruládat, mikor már épp felvetted volna a földről... :mrgreen:
És így az csak gurul-és-gurul...egyre tovább... :twisted:

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 13:25
Szerző: CHROMED7
nferi írta:Szilárdot nem ér költség terén alapul venni mivel sose használja úgy a kocsit ahogy kell így az ő fenntartási költségei irreálisan alacsonyak!!!!!! :twisted: :twisted:
Ha baszatod neki akkor igen is fogy a fék,kuplung,kb minden!
Kakucson nincs probléma de ha felmész a Hringre vagy Szlovákia ringre ott bizony olyan erőhatások érik hogy mindenből a legjobbat kell bele rakni és az sem bírja túl sokáig!!!!!!!!!!
Utcai viszonylatban is ha sportosan használod akkor is ki lehet nyírni a komplett fékszettet pár 1000km alatt!
Én simán pár 100 alatt is kivégzem a gyári féket! :twisted: :twisted:

Egyszóval ha nem egy tutira ismert előéletű autón gondolkodsz akkor legyen még az autón kívűl töltény a zsebbe mert kelleni fog!!!!!!!!!!!!!!!


Szia!
Úgy látom te a másik véglet vagy, de a versenyzői életből ez fakad :)
Láttam amúgy a balkormányosítás projektet amit felraktál (csibee kocsija)...patent munka, gratulálok!

A nem tutira ismert előéletű kocsit is csak úgy venném meg, ha előtte egy szakavatott Subis emberke megnézi (esetleg Te?). Addig pénz biztos nem mozog számláról számlára.
És ahogy írtam is: biztos nem a kezdetektől fogom erőből hajtani a gépet, mert szeretnék vele összeszokni. Sosem volt 4 kerekes kocsim, hátsókerekesből 200LE volt a legerősebb. Tehát igyekszem ésszel egybentartani mindkettőnket (kocsit és magamat) :)

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.11., pén. 13:50
Szerző: CHROMED7
Mathe Szilard írta: :oops:
bocsánat, nem akartam tapintatlan lenni, sem pedig a zsebedben turkálni...!
:|


Semmi gond, nem vettem úgy :)

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.12., szomb. 18:39
Szerző: Hooder
Hogy egy kicsit beleugassak én is:

Nekem egy 2002-es Prodrive Sti-m van. Jelenleg kb 300-320 LE körül lehet valahol, kb szerintem hasonló szint, mint amit te is szeretnél. A motor (a minimális tuningtól eltekintve), hajtás, váltó, turbó, gyári, érintetlen, sose volt semmi szétszedve, se felújítva, és lassan 190ezer km van a vasban, és probléma mentesen működik!!! No olajfogyasztás/füstölés! Tudtommal pályafutása alatt 2 kuplung cseréje volt (egyik nálam), és 3 garnitúra fék (1 nálam)! Nekem pl 70ezer km-t ment el a fék, tárcsa és betét is!!! És voltam Kakucson is párszor, és nem vagyok az a tötymörgős fajta se, hóba se kímélem! (tény hogy nem úgy hajtom annyáig, mint akik komolyan pályáznak, de az nagyon más műfaj :twisted: :D ) Bár igaz hogy a tárcsáim a beletett km-ek után kb parizer szeletelésre voltak már csak alkalmasak...

Tehát van ilyen verzió is! Csak a teljesség kedvéért! Átlagfogyasztásom volt már 10,5 is, és 25 is /100km! Nagy átlagban 12-14 között ki tudom hozni.

DE! Folyamatos karbantartás!!! Ha valami kopog, csörög, zörög, hupákol, azonnal vinni, megnézetni, és lehetőleg minél hamarabb orvosoltatni! Ősi titkot mondtam most el ugye?!... :oops: :P

Bízom benne, hogy nálam még van jópár 10ezer km ebben az autóban, nem tervezem eladni, és egyelőre úgy tűnik, nem is szorulok rá, úgyhogy a következő ilyen kis írásom remélhetőleg majd 250e km környékén jön megint, hasonlóan pozitív szemléletben ;)

Re: Impreza STI kelene de kicsit félek :S

HozzászólásElküldve: 2013.01.12., szomb. 18:44
Szerző: Mathe Szilard
Kép