[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 177: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 181: Trying to access array offset on value of type bool
Subaruklub.hu Fórum • Téma megtekintése - Pár kérdés
Oldal: 1 / 1

Pár kérdés

HozzászólásElküldve: 2008.06.28., szomb. 18:50
Szerző: Csati
Sziasztok!

Nem régen vettem meg a paripámat: http://kepfeltoltes.hu:80/view/080626/B ... es.hu_.jpg

Bár viszonylag sokat olvasgatom a forumot ha valami hasonlót is találok mint az én kérdésem akkor az már jó régi ügy de ha jobb helye lenne valahol máshol akkor kérném átirányitani.

A következő lenne az első:

A paripám több helyen kissebb sérülésekkel rendelkezik elvileg nem volt rommá törve rendszersen az Exosetnel szervizeltetve stb...

A lényeg az, hogy az első szélvédőm és a hátsó üvegem is nagy gőzborotvázás hatására egyszerűen beázik és az ajtók gumiai is már kicsit összestek és bepárásodik az ablak a gumik mentén. Ezeket a gumikat normális árban lehet cserélni? Ha igen akkor kihez érdemes fordulni az exosethez?
Az ablakokat valószínűleg újra ragasztatom mert még a hátsó szárnyam is beengedi a vizet a csomagtartóba így azt is újra kell szigetelni és javítani.

A másik kérdés és inkáb ez aggaszt jobban mert nem egyértelmű számomra az ok:

A minap nagyobb bohóckodás kedvéért kicsit megnyomtam neki egy belos kanyarban 0 ról kigyorsítva egy kis gumicsikorgatás semmi tőbb szóval nem gumi égetés vagy pörgés csak ennyi. Ekkor erős felverödő hang a hátso tengely felöl a visszapillantóban láttam a seggét szabályosan felfelé pattogni majd a pattogás után még egy nagyobb uggrás és abba marad. Átnézegetve a futóművet nem látok semmit igaz laikus szemmel nézem de az egész futómű jónak tűnik. Próbáltam, hogy lötyög e, emelgettem de nem kattog a rugó felöl se és rendesen visszacsillapít. Majd gondoltam a gumikra is de a nyomás rendben van. Ekkor talátam meg a leg ordítobb jelet a FELNIT! Erős friss sérülés a peremen érezni a fém forgácsot a sarkokon tehát lefordult a gumitól kanyarban az aszfalthoz ért. Nem tűnt fel elősször mert amikor vettem akkor is láttam enyhe patkázásra utaló nyomokat de semmi mást. Noss valami ötlet? esetleg valami tapasztalat?
Gondolom mindenkiben megfordul a lérdés miért nem vittem el az Exosetbe. Azért mert gerincsérvel idestova 3 hete fexem infuzio meg ilyenek és mikor kijutok egy délután a fájdalomcsillapítómhoz a garázsba akkor csak kevés időm van.

Sorry a sok szövegért de komolyan aggódom amig nem tudok elmenni a servísbe valami ötlet, hogy mire gondoljak?[/img]

Re: Pár kérdés

HozzászólásElküldve: 2008.06.28., szomb. 18:55
Szerző: rossi46
Csati írta:A lényeg az, hogy az első szélvédőm és a hátsó üvegem is nagy gőzborotvázás hatására egyszerűen beázik és az ajtók gumiai is már kicsit összestek és bepárásodik az ablak a gumik mentén. Ezeket a

Az ablak nekem is párásodik az ajtógumiknál, de csak mosásnál, sztem ez "normális"!

Re: Pár kérdés

HozzászólásElküldve: 2008.06.29., vas. 20:46
Szerző: Csati
rossi46 írta:
Csati írta:A lényeg az, hogy az első szélvédőm és a hátsó üvegem is nagy gőzborotvázás hatására egyszerűen beázik és az ajtók gumiai is már kicsit összestek és bepárásodik az ablak a gumik mentén. Ezeket a

Az ablak nekem is párásodik az ajtógumiknál, de csak mosásnál, sztem ez "normális"!


Értem köszönöm elvileg a gumi mentén "csak" párásodik. Ma meglestem az ablak (szélvédő és hátsó) tömítéseket és kimozdulnak a helyükről mintha elfáradt volna az ablak ragasztásánál... minden esetre újra ragasztatom a szelvédőket nekem a legfontosabb a lehetőségekhez mérten kifogástalan állapot :)
Bu Bu Bu Bu ...

HozzászólásElküldve: 2008.06.30., hétf. 19:57
Szerző: mityu
Leforduló gumi :?:
A fémforgács inkább még az előző tulajtól lehet nem? és padka lesz inkább. :?

Re: Pár kérdés

HozzászólásElküldve: 2008.06.30., hétf. 20:04
Szerző: Baranyas
Csati írta:Ekkor talátam meg a leg ordítobb jelet a FELNIT! Erős friss sérülés a peremen érezni a fém forgácsot a sarkokon tehát lefordult a gumitól kanyarban az aszfalthoz ért. Nem tűnt fel elősször mert amikor vettem akkor is láttam enyhe patkázásra utaló nyomokat de semmi mást. Noss valami ötlet?


Guminyomás mennyi :?:

HozzászólásElküldve: 2008.06.30., hétf. 20:31
Szerző: mityu
Vagy átmentél valamin.

HozzászólásElküldve: 2008.07.01., kedd 06:46
Szerző: LaLeekiraly
Én baromi háklis vagyok a felnimre, óvom mindentől.Múltkor mégis lett rajta egy akkora sérülés, hogy a kisújjam hegye belefér. Guminyomás OK, gumin semmi sérülés, nem mentem gödörbe és padka sem lehetett. Máig sem tudom mitől van, főleg a hülye formálye miatt (gömb alakú lyuk) :?:

HozzászólásElküldve: 2008.07.01., kedd 18:58
Szerző: Csati
Noss a guminyomás rendben volt épp előtte ellenőriztem.
A képeket nézegetve a felni sérülése valóban már korábbi dolog csak a frissen mosott felnin mintha a sérülés is frissebbnek tűnne...

A kifordulásnál se padka se kátyu és a jelenség megismételhető de csak balos kanyarban, számomra ez azt jelenti, hogy a jobb hátsó futómű vagy kihalytás abban a kanyarban töblet terhelést kap hisz a megdőlt autó eltolódott sulypontját is magánviseli, így az ottani szilent, lengéscsillapító és egyéb nyalánkságok lesznek megvizsgálva az Exoset álltal ha minden jól megy pénteken. A tapasztalatokat majd jelzem.

Az ablakok párásdásán sokat lehet segíteni ha a gumi felületeket szilikon alapú gumiápolóval hetente kezeljük, így a felületek kisimulnak és feltöltődnek. Így a záródás is finomabb és tökéletesebb a szigetelés.
Amire még felhívták a figyelmem, hogy a hátsó ablakokat külön érdemes figyelnim, hogy a felső ívben lerakódott kosz eltartja a gumit és ott beázik.

Ezekkel a trükkökkel nagyban csökkenthető a mosás, esőzés utáni párásodás.

Találtam egy helyet ahol átüvegezik nekem a Bubumat. Ugyebár a szévédőt és a hátsó üveget kell nekem átnézni mert ereszt.
Az ár: Ha a gumi jól eltávolítható és a keret nem sérül 10.000- ablakonként a ragasztás munkadíjjal.
Ha a keret sérül annak darabja 10.000-
Ha a korábbi hanyag munka miatt az ablak a karosszériához ér akkor el fog robbanni kivágáskor és az első szélvédő (raktárról) 54.000- körüli.
Máshol is megérdeklődve az ár korrektnek tűnik ha valakit érdekel megadom az elérhetőséget is.

HozzászólásElküldve: 2008.07.04., pén. 15:19
Szerző: Csati
Hello!

Meg is volna akkor a ludas! A lengéscsillapító már nem az igazi. Elfáradtak a 110.000 Km alatt úgyhogy csere!
Egyenlőre úgy tűnik a gyári szetet választom a konfort miatt, lehet a család nem kultiváná a pattogósabb futóművet.

HozzászólásElküldve: 2008.07.31., csüt. 18:26
Szerző: mityu
Na nekem is lenne 1kérdésem.
Az utas légzsák kikapcsolható valahogy? 2004-es wrx

HozzászólásElküldve: 2008.07.31., csüt. 19:07
Szerző: Baranyas
mityu írta:Na nekem is lenne 1kérdésem.
Az utas légzsák kikapcsolható valahogy? 2004-es wrx


Biztosíték :?:

HozzászólásElküldve: 2008.07.31., csüt. 20:07
Szerző: mityu
Van külön biztije az utasoldalinak?

HozzászólásElküldve: 2008.07.31., csüt. 20:10
Szerző: Csati
mityu írta:Van külön biztije az utasoldalinak?


Naja elég gáz lenne ha a balost vennéd ki a csattanásnál jobbos puff rossz helyen te meg izlelgeted a kormánykereket mert a te lufidnak reszeltek :( még ha szépen meg is van különböztetve én ugyan ki nem venném kellemetlen érzés lenne...

Egyébként ilyenkor nem jelez az "áááááj meg AIR - Bag halott" lámpa?

HozzászólásElküldve: 2008.07.31., csüt. 20:12
Szerző: Baranyas
mityu írta:Van külön biztije az utasoldalinak?


Nemtom, kérdezem :wink:

Re: Pár kérdés

HozzászólásElküldve: 2016.04.26., kedd 13:26
Szerző: Ceofang
Felmerult bennem, hogy vajon mennyi Imprezat (WRX-et es Sti-t) gyartottak a kulonbozo evekben.
Honnan lehetne ezt kideriteni?

Azt talaltam, hogy:
2004 WRX STi Sedans - 7,210 units


Valamint 2002-2004-re a WRX-ek:

2002 WRX Sedan 5-speed - 20,577 units
2002 WRX Sedan automatic - 2,391 units
Total 2002 WRX Sedans - 22,968 units

2002 WRX Wagon 5-speed - 9,940 units
2002 WRX Wagon automatic - 2,161 units
Total 2002 WRX Wagons - 12,101 units

Total 2002 WRX models - 35,069 units

------------------
The production numbers for the 2003 WRX models are:

2003 WRX Sedan 5-speed - 9,725 units
2003 WRX Sedan automatic - 920 units
Total 2003 WRX Sedans - 10,645 units

2003 WRX Wagon 5-speed - 3,930 units
2003 WRX Wagon automatic - 678 units
Total 2003 WRX Wagons - 4,608 units

Total 2003 WRX models - 15,253 units
------------------

The production numbers for the 2004 WRX models are:

2004 WRX Sedan 5-speed - 6,125 units
2004 WRX Sedan automatic - 761 units
Total 2004 WRX Sedans - 6,886 units

2004 WRX Sedan Premium Package 5-speed - 3,785 units
2004 WRX Sedan Premium Package automatic - 869 units
Total 2004 WRX Sedans Premium Package - 4,654 units

2004 WRX Wagon 5-speed - 5,379 units
2004 WRX Wagon automatic - 957 units
Total 2004 WRX Wagons - 6,336 units

Total 2004 WRX models - 17,876 units

(Durvan estek a gyartasok/eladasok. 2002-ben 22e WRX sedan volt, 2003-ban 10,6e, 2004-ben mar csak 6,8e. Akkor elvileg bug wrx-bol kell lennie a legtobbnek. Es gyanitom, hogy hawk WRX-bol keszult a legkevesebb.)