kemszi írta:Szép gép!
Ahogy olvasom akkor már te is megjártad vele a hadak útját
Hány km van benne?
Mathe Szilard írta:Szerintem:
* olajhőmérséklet-óra KÖTELEZŐ (FYI: az olaj kb 2-3x annyi idő alatt éri el az üzemi hőfokot, mint a víz...)
* turbo-s, 2.5-ös motort 7000-ig aki forgat, az egy ostoba fráter (max Nm 4,000 RPM; max LE 5,600 RPM - szerintem ez mindent elmond)
* jó eséllyel nem hengerfejes leszel - vagy igen - HANEM gyűrűhorony-repedéses /-töréses a 3-as hengernél a turbo mellett
* olajból csak a Motul, de 15-50-et én csak "húzott" és épített motorba tennék... +++ a gyárilag előírt olajcsere-periódusnál rövidebbeket tarts, 5-10e km közöttieket, használattól függően (olajcsere = 35-50e Ft max; motorépítés = 1 millió Ft min - szerintem ebből lejön, hogy miért nem érdemes "cigánykodni" az olajcserével)
* OLVASS EL SOKKAL TÖBB TOPIKOT A FÓRUMON! Sok kérdésed fel sem merült volna, de természetesen mindig segít itt valaki az újaknak...
Szerintem.
Ja, és persze GRAT az autóhoz!
Pepepapa írta:Sziasztok!
Svédországban...
Pepepapa írta:karácsonykor volt márkaszervizben a hengerfej tömítés miatt(amit ők diagnosztizáltak) és nem szóltak hogy repedés lenne a gyűrűn,pedig az olajfogyás miatt kértem hogy nézzenek rá,remélem nem volt gyors a szerelő és hagyta annyiba a diagnosztizálást.
Roller75 írta:Pepepapa: ha " 2000-2500-ként eszik meg 1-1,5 liter közötti" olajat akkor ott sajnos komoly gondok kezdődnek, vannak ! Mielőbb vidd komoly szakemberhez míg nagyobb baj nem lesz !!! Valszeg neked is ujjá kell építeni a motorod, mint minden 2.5ccm tulajnak. Tudomásom szerint nagyon kevés olyan 2.5ccm blokk van ami 100e km fölött is gond nélkül műkszik. Sajna ezt a Subaru elbaszta, de meg lehet jóra csinálni. Itthon Kb.: 1 milla. Ha ez vigasztal: itt már majdnem minden 2.5-ös tulaj átesett ezen !
Vissza: Az első Kérdések/Válaszok
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég