tomitomi írta:(@Torpedo666: hiányoltam az uffot a végéröl. Lehet, hogy a kinyilvánításnak vége és elkezdünk beszélgetni?!)



- Na, látod ez helyes!tomitomi írta:Mint Subaru rajongó szeretném, ha M.o.-n is helyére kerülne a márka, ezért vagyok kezdetektöl e klubban, s ezért örülök a közeledésnek a hivatalos importör és a klub között.

-tomitomi írta:Teljes jóindulatodban elsiklasz a felett, hogy ez egy klubrendezvény volt, amin az EFI részt vett, söt vendégül látta a megjelenteket.


Biztos, hogy így van, ha mondod, viszonttomitomi írta:Tudom nehezen hihetö, de a tesztvezetés is klubkívánság volt, nem az EFI ötlete.


Nincs ez túlmisztifikálva, csak egy ígéret meg nem tartása" botcsinálta indokokkal érthetően okozhat bizonyos értelemben zúgolódást, temperamentumosabbaknáltomitomi írta:Nekem is furcsa M.o-n a tesztvezetések misztifikálása

Nagyon is jól tudod. Ezzel az a bibi, hogy ezek zömmel autós szaklapok sebességre éhes újságírói voltak, akik átlagos (vagy azalattitomitomi írta:amennyire tudom, eddig minden nyilt napon megtörtek a kedves érdeklödök egy Subit. Ezért számomra felfogható az EFI ovatossága.


Jó, akkor én azt kérdezném, hogy szerinted minek köszönhető az alacsony értékesítés Mo-on? Elsődlegesen lehet az életszínvonal differencia Mo vs. Svájc. Ugye, ott mások az árak, mások a bérek, s nem népautó a Suzuki? Persze, hogy továbbra is exkluzív autókról beszélünk, s emiatt még talán ott sem lesz sokáig népautó, de te most az értékesítési volumen összehasonlíthatóan már-már nevetségesen alacsony mivoltáról beszéltél. Nahát, ez persze, hogy nemcsak az életszínvonal függvénye. Lássuk csak? Hányan ismerik Mo.-on a Subarut? Honnan/ milyen kontextusban ismerik? Mi jut eszükbe ha hallják a Subaru nevet (személyesítsék meg: férfi, nő - külső, belső leírás. Mit tesznek a Subaru márkanév öregbítéséért, ismertségének növeléséért? Ebben a kategóriában (minőség, ár) milyen autókat vásárol a potenciális vevőkör, miért? stb-stb-stb.tomitomi írta:Egy kis külföldi betét. A svájci kereskedöm, aki föleg Peströl nézve egy istenháta mögötti faluban értékesíti a kocsikat, több autót ad el egy évben mint az EF M.o.n. És neki a reklámköltségének egy nagy részét a helyi importör fedezi. És ezzel a fejedben olvasd át a Cérna hozzászólását.
Igazán nem akarok elmenni más irányba, de ez kőkemény gazdasági, s ezen belül nagy része marketing kérdés. Hossszúúú

Választ lsd. fent, megígérték-e, betartották-e, s milyen indokkal nem? Ja, s továbbra sem a fikázás miatttomitomi írta:Nekem ebben semmi karizmatikusság nem volt. S ha van saját Subija, akkor miért viselte ennyire meg, hogy nem vezethette a tesztautókat? És tényleg elhangzott elötte, hogy mér nem lesz tesztvezetés.


Torpedo666 írta:Én senkit sem szídnék, legfőképpen a klubot nem.
Én korábban sem voltam más alapon!tomitomi írta:Látod, ezen az alapon érdemes tovább mennünk.

tomitomi írta:Nagyon szomorú vagyok, hogy abból a napból némelyeknek csak annyi maradt meg, hogy lehetett volna szebb sapkát, kulcstartót kapni és egy rendes golyóstoll pedig nem is volt a csomagban
Ezt kikérem magamnak!



Méghogy te nem veszed magadra...



Mi lenne, ha magadra vennéd?

Figyi, hagyjuk ezt abba!
Tényleg csak egy szimpla élmény beszámolónak indult az én szemszögemből, de te elkezdtél ezerrel személyeskedően támadni.

Mondanám, hogy részemről békepipa elszívva, de semmi értelme nem lenne, hiszen RÉSZEMRŐL haragról szó sincs!

Valld be, hogy az EF felbérelt, hogy azokat, akiknek nem volt makulátlanul jó véleménye a találkozóról, pontosabban róluk egyszerűen:



Összefoglalva, jó volt, jól éreztük magunkat, de van még mit csiszolni.

OVER and OUT!