Elküldve: 2007.10.26., pén. 16:03
Nem vagyok szakember, de igyekeztem utánaolvasni, mert engem is érdekel. Erős ködödsítéseket érzek itt a noname és a siemens kérdésekben is.
A Siemens nem gyárt utólagos kitteket, a "SIEMENSHID" egy hamis dolog.
A Philips csak a "can bus-t" adja, amiben ez van az már közelít a jobb minőség felé.
Idézném az egyik megbízhatóbbnak tartott importőr és szervíz véleményét a beszerlés jogi környezetéről:
(ők az egyik legkiforrottabb,- amúgy koreai- fejlesztést használják)
"Magyarországon nincs jogszabály az utólagos xenon-szett beépítésével kapcsolatban. Törvény csak a manuális fényszórómagasság állítást szabályozza. Termékeinken megtalálható a "CE" jelölés, mely garantálja hogy minden EU-s szabványnak megfelel a termék!
Tekintettel a magyarországi szabályozatlan háttérre, ajánljuk, hogy a jármű műszaki vizsgára történő felkészítése során cseréljék vissza halogén izzóra a xenont. Természetesen nem kell kiszerelni az elektronikákat , csupán néhány percet vesz igénybe az izzók cseréje. Közúti használata saját felelősségre , felhasználása OFF-ROAD célokra ."
A Siemens nem gyárt utólagos kitteket, a "SIEMENSHID" egy hamis dolog.
A Philips csak a "can bus-t" adja, amiben ez van az már közelít a jobb minőség felé.
Idézném az egyik megbízhatóbbnak tartott importőr és szervíz véleményét a beszerlés jogi környezetéről:
(ők az egyik legkiforrottabb,- amúgy koreai- fejlesztést használják)
"Magyarországon nincs jogszabály az utólagos xenon-szett beépítésével kapcsolatban. Törvény csak a manuális fényszórómagasság állítást szabályozza. Termékeinken megtalálható a "CE" jelölés, mely garantálja hogy minden EU-s szabványnak megfelel a termék!
Tekintettel a magyarországi szabályozatlan háttérre, ajánljuk, hogy a jármű műszaki vizsgára történő felkészítése során cseréljék vissza halogén izzóra a xenont. Természetesen nem kell kiszerelni az elektronikákat , csupán néhány percet vesz igénybe az izzók cseréje. Közúti használata saját felelősségre , felhasználása OFF-ROAD célokra ."