[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 177: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 181: Trying to access array offset on value of type bool
Subaruklub.hu Fórum • Téma megtekintése - XENON- utólagos szett olcsón
Oldal: 3 / 4

HozzászólásElküldve: 2007.10.11., csüt. 10:20
Szerző: Popi_Rally
Attól függően, hogy az autót melyik oldali haladásra tervezték más-más lámpákat szereltek beléjük. A titok nyitja a vetítőlencsén vagy a régi lámpáknál a lámpabúra optikai kialakításban van. Ezért szokták gyakran az angliában használt bal kormányos autókban kicserélni a lámpákat. Egyszerűen nem jó oldalt világít meg a kellő mértékben.

HozzászólásElküldve: 2007.10.11., csüt. 10:39
Szerző: Shongi
Kép

piaa......

HozzászólásElküldve: 2007.10.11., csüt. 10:41
Szerző: Popi_Rally
Imádok PIAlni! :D

HozzászólásElküldve: 2007.10.11., csüt. 11:06
Szerző: raven75
nem hiszem,hogy ronin autójának átépítésénél nem figyeltek erre?
vagy mégis? :shock: :)
akkor azért nem lát jól.

HozzászólásElküldve: 2007.10.11., csüt. 16:12
Szerző: ronin
GT lampak vannak elol (azaz LHD)

De terjunk vissza a Xenon-ra.
Az 55 W BiXenon-t birja a foncsor :?:
Valaki bevallalja, hogy megnezhessem nala, hogy mit tud :?:

Ronin

HozzászólásElküldve: 2007.10.11., csüt. 16:56
Szerző: wolfblind
ronin írta:GT lampak vannak elol (azaz LHD)

De terjunk vissza a Xenon-ra.
Az 55 W BiXenon-t birja a foncsor :?:
Valaki bevallalja, hogy megnezhessem nala, hogy mit tud :?:

Ronin


Ichisada kolléga válaszára várok én is még, bár nekem nem sürgős annyira még.
Sztem el, mert msá elven működik, mint a hagyományos izzó, ergo nem olvad le a foncsor.

Buschmann1 írta:h7 6000k 24500 ért thunder névre hallgat és 2 év gari van a trafóra 1 év az izzókra.


Hol? Ez bi-xenon? Milyen gépbe? Mennyivel lett jobb a régihez képest?

HozzászólásElküldve: 2007.10.11., csüt. 20:19
Szerző: Rázső
Bárdinál h7 bmw 1000* jobb lett össze sem lehet hasonlítani a kettőt.
De van h4 is amiből viszont létezik bi xenon az 45 ezer az ugy néz ki, hogy az izzó végén van egy sapka ami ha bekapcsolod a távfényt egy kicsit elmozdul és már terít is.

HozzászólásElküldve: 2007.10.11., csüt. 23:19
Szerző: lor
egy 35W-os hid-nek olyat kene vilagitania, hogy besz@rtok.
a femhalogen lampak kb 4-5-szor hatekonyabbak, mint a sima halogen izzok.

azaz a 35W-os kb ugy vilagit, mint a 120W-os halogen.

a 13W-os hid-em terit kb olyat, mint egy 50W halogen.
ebbol a 13W-bol kb 3W a hajtasba megy csak el.


keresni kell rendes adatokat rola
mekkora a fenyhasznositasa, hany lument/candelat ad le

HozzászólásElküldve: 2007.10.12., pén. 11:39
Szerző: ronin
lor írta:egy 35W-os hid-nek olyat kene vilagitania, hogy besz@rtok.
a femhalogen lampak kb 4-5-szor hatekonyabbak, mint a sima halogen izzok.

azaz a 35W-os kb ugy vilagit, mint a 120W-os halogen.

a 13W-os hid-em terit kb olyat, mint egy 50W halogen.
ebbol a 13W-bol kb 3W a hajtasba megy csak el.


keresni kell rendes adatokat rola

mekkora a fenyhasznositasa, hany lument/candelat ad le


Nekem volt 35W es semmire nem volt jo :!: Most az 55W Halogen jobban vilagit nala. Ezert erdeklodom az 55W Xenon irant, hogy jo e.

Ronin

HozzászólásElküldve: 2007.10.12., pén. 13:30
Szerző: zsg
az előző WRX-emben szintén 35W-os xenon volt, és nem volt érdemi különbség egy 55W-os halogénhez képest. Ja de, az élettartama, mert 3 évig jó volt. Most meg fél évente cserélgetem a halogéneket.

HozzászólásElküldve: 2007.10.12., pén. 14:15
Szerző: lor
akkor meg merem kockaztatni, hogy vmi sz@rt vettel.

HozzászólásElküldve: 2007.10.15., hétf. 16:00
Szerző: octane
Szerintem itt egyeseknek alapvető fogalmi zavara van a Xenon izzókkal kapcsolatban.
Az amit 2-3-5 ezer forintért vesztegetnek, az tényleg csak levesnek jó, mégha az is van rá írva, hogy xenon izzó. Ez azonban csak egy reklámfogás, max xenon gázzal van töltve, de ha megnézed akkor az izzó búrája szinezett!
A sokak által áhított XENON!!!! világítás azonban egy kicsit más. Alapvetően nagy feszültségen működik (ált 23kV) és épp ezért kell hozzá egy kiegészítő gyújtó trafó. Nincs benne izzószál, éppen emiatt jobban bírja a rázkódást. A megadott 35W a névleges teljesítményt mutatja. A kibocsátott fényerő azonban többszöröse a hagyományos halogén izzóknak.

Aki épített már xenon szettet halogén izzós autóba, az nem fogja elhinni először a különbséget, annyival jobb. A foncsor szerintem gond nélkül bírja a nagyobb fényerőt.
Azonban érdemes arra odafigyelni, hogy vizsgán kekeckedhetnek a világítás miatt, mivel hivatalosan Xenon világítást csak automatikus fényszóró magasságállítással és fényszóró mosó berendezéssel együtt lehetne beépíteni.

Egyébként még érdemes megjegyezni, hogy a legkedveltebb színhőmérséklet a 6000K, jégfehérnek is lehet nevezni(kelvin- itt nem a hagyományos hőmérsékletrő beszélünk)
8000-10000K egyre kékebb, egyúttal egyre csökken a kibocsátott fényerő
12000K - már viola színű

A 35W egyébként ebben az esetben legalább 100-120W halogén teljesítménynek felel meg.
Az 55W-s xenon és a 35W-s szenon között azonban már nem sok különbség van (szerintem).

Még valamit: ha valaki ügyes akkor rendelhet az eBay-en 20000Ft alatti összegért is valódi szettet. (ebben már a postaköltség is benne van).
Tönkremenni pedig még nem hallottam a gagyit sem, igaz én nem vagyok forgalmazó.

HozzászólásElküldve: 2007.10.15., hétf. 18:04
Szerző: wolfblind
Nagyjából én is ezekre gondoltam, és kössz a leírását.
Tehát a 35W-os 6k-snak elvileg azt mondod, hogymár elég fényereje van(max műszakira kiveszem) :?:
Ilyen 1500Ft-os izzó meg régi kocsiba elég sztem(persze nem szabályos), de legalább láttam vele és 2évet kibírt.

HozzászólásElküldve: 2007.10.16., kedd 07:34
Szerző: ichisada
Buschmann1 írta:nem szeretném rontani a kolega üzletét de én most vettem egy szettet h7 6000k 24500 ért thunder névre hallgat és 2 év gari van a trafóra 1 év az izzókra.


Semmi gond!Mindenki ott vesz, ahol olcsóbb, ez így van!
Én csak lehetőséget "árulok", a saját tapasztalataim alapján ajánlom mindenkinek.Van saját üzletem-munkaruha-, nem ebből vennék vasútállomást... :wink:

Nálam, amint írtam a SIEMENS- szett 35W-osa van, olyan fényereje van, Ronin cartársat is meggyőzné.

HozzászólásElküldve: 2007.10.16., kedd 08:09
Szerző: ronin
ichisada írta:Nálam, amint írtam a SIEMENS- szett 35W-osa van, olyan fényereje van, Ronin cartársat is meggyőzné.


GC8-ban :?: Mert akkor szivesen megneznem es vegre ez a tetves lampa kalvaria megoldodna.

@octane
Nekem rendes trafos volt a Xenon szettem, szinezetlen valodi Xenon izzokkal. Mi lehetett a baj, hogy semmivel nem vilagitott jobban, mint a mostani H4 halogen :?:

Megorulok ettol a lampakerdestol, mert foleg ejszaka megyek a kocsival es pont jol jonne a normalis latasi viszony.

Ronin

HozzászólásElküldve: 2007.10.16., kedd 08:49
Szerző: Bart
ronin írta:
ichisada írta:Nálam, amint írtam a SIEMENS- szett 35W-osa van, olyan fényereje van, Ronin cartársat is meggyőzné.


GC8-ban :?: Mert akkor szivesen megneznem es vegre ez a tetves lampa kalvaria megoldodna.

@octane
Nekem rendes trafos volt a Xenon szettem, szinezetlen valodi Xenon izzokkal. Mi lehetett a baj, hogy semmivel nem vilagitott jobban, mint a mostani H4 halogen :?:

Megorulok ettol a lampakerdestol, mert foleg ejszaka megyek a kocsival es pont jol jonne a normalis latasi viszony.

Ronin


Csak egy tipp: a morette nagyon jól világít az exemben. Főleg autópályán éjszaka látványos a különbség (az Auris 15m-éhez képest ég és föld), refi nélkül is nagyon messzire jó fényt ad. Igaz, én talán kicsit feljebb állítottam a szükségesnél. Majd Rossi megmondja, milyen a GT-hez képest.

HozzászólásElküldve: 2007.10.16., kedd 08:53
Szerző: ronin
Csak nekem a Morette nem beepitheto, illetve a GC8 Morette nem tetszik. De ha van gyari kulseju Morette lampa GC8-hoz, akkor azt megneznem, mert elhiszem, hogy tudnak jobb foncsort gyartani.

Ronin

HozzászólásElküldve: 2007.10.16., kedd 09:55
Szerző: octane
ronin írta:
ichisada írta:Nálam, amint írtam a SIEMENS- szett 35W-osa van, olyan fényereje van, Ronin cartársat is meggyőzné.


GC8-ban :?: Mert akkor szivesen megneznem es vegre ez a tetves lampa kalvaria megoldodna.

@octane
Nekem rendes trafos volt a Xenon szettem, szinezetlen valodi Xenon izzokkal. Mi lehetett a baj, hogy semmivel nem vilagitott jobban, mint a mostani H4 halogen :?:

Megorulok ettol a lampakerdestol, mert foleg ejszaka megyek a kocsival es pont jol jonne a normalis latasi viszony.

Ronin


Ha neked a valódi Xenon izzód sem világít jobban az eredetinél, akkor szerintem a foncsorral lehet a probléma. Egy átlagos xenon izzónak kb 3x akkora a fényereje mint egy normál halogén izzónak.

De az is lehet, hogy a szemeddel is baj van :lol:
(ez esetleg lehet komoly is!!)

HozzászólásElküldve: 2007.10.16., kedd 10:07
Szerző: ronin
octane írta:Ha neked a valódi Xenon izzód sem világít jobban az eredetinél, akkor szerintem a foncsorral lehet a probléma. Egy átlagos xenon izzónak kb 3x akkora a fényereje mint egy normál halogén izzónak.


Megnezem Ichisada szettjet (ha GC8 csak akkor van ertelme) es utana meglatjuk. Bar szerintem az 55W-ra fogok hajtani (az a biztos), ha nem eszi szet a foncsort.

octane írta:De az is lehet, hogy a szemeddel is baj van :lol:
(ez esetleg lehet komoly is!!)


Bar lehetne igaz is, de ketlem, mert szinte minden autoban latok. Sosem gondoltam volna, hogy pont a Subaru-val lesz ilyen jellegu problemam, de eddig csak az nem mukodik. Peldaul Nissan Terrano-nak is eleg gyer a vilagitasa, de mivel nincs vele tempo, igy nem annyira zavaro, illetve, mintha azzal is jobban latnek, pedig arra a kocsira mar "szerelok" is mondtak, hogy nem lehet vele ejszaka kozlekedni. Valami nagyon nem kerek ezzel a GC8 lampa dologgal, de ha mar eddig eljutottam, nem adom fel. :)

Ronin

HozzászólásElküldve: 2007.10.16., kedd 12:50
Szerző: Shongi
ködlámpáid vannak a takarok alatt?
meg mikor a lámpabeállitást csináljátok akkor hogy, nem a 0 a legmagasabb szint? hanem az 1 és akkor a motort még tudod feljebb állitani :!: :!:

HozzászólásElküldve: 2007.10.16., kedd 13:08
Szerző: rossi46
Shongi írta:ködlámpáid vannak a takarok alatt?
meg mikor a lámpabeállitást csináljátok akkor hogy, nem a 0 a legmagasabb szint? hanem az 1 és akkor a motort még tudod feljebb állitani :!: :!:

Lassan megtanulhatnál rendesen írni! :lol: :P

HozzászólásElküldve: 2007.10.16., kedd 13:18
Szerző: ronin
Shongi írta:ködlámpáid vannak a takarok alatt?


No Driving lights.

Shongi írta:meg mikor a lámpabeállitást csináljátok akkor hogy, nem a 0 a legmagasabb szint? hanem az 1 és akkor a motort még tudod feljebb állitani :!: :!:


Nekem elektromos allitasi lehetoseg nincs (az mar luxus lenne egy Type R-ben :lol: ), beallitasnal pedig minimalisan az engedett fele raktak.

Ronin

HozzászólásElküldve: 2007.10.16., kedd 14:00
Szerző: ichisada
Ronin!

Gyere,addig amíg még nálam van a gép!
Az 55W-os u.a. hőt ad le mint egy gyári izzó.
Hívj, összefutunk.
húsz,9huszon1hetven5negyven5

cs

HozzászólásElküldve: 2007.10.16., kedd 14:35
Szerző: Shongi
rossi46 írta:
Shongi írta:ködlámpáid vannak a takarok alatt?
meg mikor a lámpabeállitást csináljátok akkor hogy, nem a 0 a legmagasabb szint? hanem az 1 és akkor a motort még tudod feljebb állitani :!: :!:

Lassan megtanulhatnál rendesen írni! :lol: :P


ásszem nim meggy,. :D

HozzászólásElküldve: 2007.10.18., csüt. 19:37
Szerző: Kluxeon
Sziasztok!

Egy Subarus ismerősöm kért meg, hogy szóljak nektek a következőkről:

Siemens /3 év garancia/ H1,H3,H4 (halogén refi) H7, és a többi single beam
BRUTTÓ 38500 Ft
H4 Bi-xenon BRUTTÓ 50500 Ft

HID (no name) /1 év garancia/ H1,H3,H4 (halogén refi) H7 és a többi single beam BRUTTÓ 23000 Ft
H4 Bi-xenon BRUTTÓ 34000 Ft

Philips /2 év garancia/
H7: 60000 Ft
H4 Bi-xenon: 80000 Ft

Az árak akár 1 darab esetén is érvényesek.
Ha érdekel valakit, itt elértek:

70/318-17-26
www.bi-xenon.hu
1032 Bp Kiscelli u. 16. (üzlet nov. 5- től üzemel)


Üdv mindenkinek:

Tamás