Klubtagság

Hozzászólás küldése


A kérdés a robotok általi automatikus űrlapküldés megakadályozását szolgálja.
Emotikonok
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :bangbang: :fuckyou: :alien: :alki: :angel: :vita: :alszent:
További emotikonok
BBCode bekapcsolva
[img] bekapcsolva
[flash] kikapcsolva
[url] bekapcsolva
Emotikonok bekapcsolva
Téma áttekintése
   

Kinyitás Téma áttekintése: Klubtagság

Re: RE

Hozzászólás Szerző: petkó » 2017.12.21., csüt. 13:39

dwelablack írta:Sziasztok,

régre nyúlik vissza már ez a hóbortom. Örülök, hogy még léteztek! :shock: Majd' 10 éve regisztráltam Hozzátok, és most Pisti70 javaslatára újra aktiváltam az accomat.
Az elmúlt időszakban mind időben mind térben racionálisabb dolgok történtek velem, mint egy bubu vétele. Bár visszagondolva, nem biztos, hogy rossz döntés lett volna, mert most alig van és legalább annyiba kerülnek, mint akkoriban.

Egy szó, mint száz: A lehetőségeim talán most a legalkalmasabbak, illetve középtávon sajnos hobbiváltásra is kényszerülök. Ezek következtében szeretnék higgadt fejjel itt lenni Köztetek, tapasztalatokat gyűjteni, és a jövőben egy blob STI boldog tulajdonosa lenni. Ahhoz, hogy álom és ne rémálom teljesüljön, bármilyen tanácsot/ötletet/segítséget, esetleg konkrét autó ajánlást szívesen meghallgatok!

Emlékeim szerint volt kártyám is, de már mérget nem vennék rá. Mindenesetre most befizettem, gondolom januártól lesz érvényben.

Köszi mindent,
Üdv,
Gyuszi


Szia Gyuszi!
Jó döntés, vez.tag majd aktivál, onnantól mindenhova tudsz írni és olvasni!
Üdv a Klubban :!: :D

RE

Hozzászólás Szerző: dwelablack » 2017.12.21., csüt. 11:23

Sziasztok,

régre nyúlik vissza már ez a hóbortom. Örülök, hogy még léteztek! :shock: Majd' 10 éve regisztráltam Hozzátok, és most Pisti70 javaslatára újra aktiváltam az accomat.
Az elmúlt időszakban mind időben mind térben racionálisabb dolgok történtek velem, mint egy bubu vétele. Bár visszagondolva, nem biztos, hogy rossz döntés lett volna, mert most alig van és legalább annyiba kerülnek, mint akkoriban.

Egy szó, mint száz: A lehetőségeim talán most a legalkalmasabbak, illetve középtávon sajnos hobbiváltásra is kényszerülök. Ezek következtében szeretnék higgadt fejjel itt lenni Köztetek, tapasztalatokat gyűjteni, és a jövőben egy blob STI boldog tulajdonosa lenni. Ahhoz, hogy álom és ne rémálom teljesüljön, bármilyen tanácsot/ötletet/segítséget, esetleg konkrét autó ajánlást szívesen meghallgatok!

Emlékeim szerint volt kártyám is, de már mérget nem vennék rá. Mindenesetre most befizettem, gondolom januártól lesz érvényben.

Köszi mindent,
Üdv,
Gyuszi

Re:

Hozzászólás Szerző: bzsk » 2017.09.12., kedd 05:25

Subilovas írta:Köszönöm a segítséget! Megtaláltam mindent és az imént utaltam az összeget! :D


Köszönjük! :)

Hozzászólás Szerző: Subilovas » 2017.09.11., hétf. 17:31

Köszönöm a segítséget! Megtaláltam mindent és az imént utaltam az összeget! :D

Re:

Hozzászólás Szerző: petkó » 2017.09.11., hétf. 14:25

Subilovas írta:Köszönöm a segítséget! És mennyi pénzt kell utalni éves tagdíjra?


Honlapon:

Re:

Hozzászólás Szerző: bzsk » 2017.09.11., hétf. 13:32

Subilovas írta:Köszönöm a segítséget! És mennyi pénzt kell utalni éves tagdíjra?


Az éves pártolói díj 5 000 Ft.

Hozzászólás Szerző: Subilovas » 2017.09.11., hétf. 12:15

Köszönöm a segítséget! És mennyi pénzt kell utalni éves tagdíjra?

Re:

Hozzászólás Szerző: bzsk » 2017.09.11., hétf. 12:08

Subilovas írta:Sziasztok! Nem rég vásároltam egy Legacy t! Regisztráltam és szeretném az éves díjat kifizetni, hogy pl forumoni tudjak! Mi a menete, mert sehol nem talàlom!


Szia!
Fizetni átutalással az alábbi bankszámla-számunkra lehet, fórumos "nick" megjelöléssel a közlemény rovatban:

A szervezet neve: Első Magyar Subaru Klub Egyesület
Bankszámlaszám: 12010154-00122910-00100008

Ha ez sikerült, akkor írj itt, és aktiváljuk a jogosultságod. :)

Köszönjük, és holnap esti-pesti a Hace Carban. ;)

Hozzászólás Szerző: Subilovas » 2017.09.11., hétf. 11:57

Sziasztok! Nem rég vásároltam egy Legacy t! Regisztráltam és szeretném az éves díjat kifizetni, hogy pl forumoni tudjak! Mi a menete, mert sehol nem talàlom!

Hozzászólás Szerző: vaski » 2017.09.04., hétf. 20:14

Sziasztok, mindenkinek köszönöm a segítőkész tanácsokat! Eddig nem tudtam megköszönni, mert két hétig hanyagoltam a gépet és a netet.
Még távol állok a megoldástól, majd leírom a történetet.

Re:

Hozzászólás Szerző: petkó » 2017.08.12., szomb. 08:12

atanczos írta:Sziasztok !

A Subaru biztonsági rendszerével kapcsolatban lenne egy kérdésem, egészen pontosan az adaptív tempomattal kapcsolatban. Annak ugye az lenne a lényege, hogy akkor is "lásson" ha nem ideálisak a közlekedési viszonyok (pl. köd, éjjel, stb.) és ha kell, megállítsa az autót, ha akadály van előtte. Na már most: ezt más gyártók radarral oldják meg, az ugye ilyenkor is működik.
DE ! A Subaru rendszerének a lelke 2 db kamera, és sehol nem esik szó radaros vagy más technológiáról. A kérdés emiatt merült fel bennem:

Ha "csak" kamerák vannak, akkor mennyivel látnak jobban rossz közlekedési viszonyok között, mint én ? Ha nem sokkal, akkor az, aki sokat vezet, és akár ködben, éjjel is mennie kell, annak így a rendszer sokszor nem igazán segít.

Vagy más a működési elv ?

Kérem segítsetek, ez az egy, ami miatt egy vásárlásnál nem a Subaru Outback vagy Forester lenne a befutó.

Üdv,

András.


Szia András!

EyeSight úgy lát, mint a szemünk. Térben! Ezért a távolságot, alakfelismerést jobban tudja, mint a radar. Összehasonlították a rendszereket, az akadály előtt kellett megállni, a többi (radaros) rendszer is megállt, csak elütötte az alakot, egyedül a Subaru állt meg az akadály előtt.
A radaros rendszer zárt helyen tud tévedni, alagútban pl. verődnek a jelek, nem lesz megbízható. Mercedes tesztnél pl. az úságírók egy csarnokban összetörtek néhány autót, mert a radar nem érzékelte az előtte álló Mercit.)

Ezzel együtt a kamerának is van hátránya, nagy ködben, hóesésben nem lát. Kikapcsol a rendszer, de kiírja, hogy nem tud működni, tessék figyelni.! A leírásban erre figyelmezteti a tulajdonost! Voltam nagy ködben, mikor már teljes tejfölben mentem, akkor kapcsolt ki a kamera is. Nyilván nem a vakon vezetésben segítség, hanem a ráfutásos baleseteknél, sávváltásnál, elalvásnál, tolatásnál, stb. EyeSight egy csomó díjat bezsebelt a megjelenése óta!
Írtam a rendszerről, itt megismerheted:
http://subaruklub.hu/subaru/technikai-i ... i-rendszer

Hozzászólás Szerző: atanczos » 2017.08.12., szomb. 07:29

Sziasztok !

A Subaru biztonsági rendszerével kapcsolatban lenne egy kérdésem, egészen pontosan az adaptív tempomattal kapcsolatban. Annak ugye az lenne a lényege, hogy akkor is "lásson" ha nem ideálisak a közlekedési viszonyok (pl. köd, éjjel, stb.) és ha kell, megállítsa az autót, ha akadály van előtte. Na már most: ezt más gyártók radarral oldják meg, az ugye ilyenkor is működik.
DE ! A Subaru rendszerének a lelke 2 db kamera, és sehol nem esik szó radaros vagy más technológiáról. A kérdés emiatt merült fel bennem:

Ha "csak" kamerák vannak, akkor mennyivel látnak jobban rossz közlekedési viszonyok között, mint én ? Ha nem sokkal, akkor az, aki sokat vezet, és akár ködben, éjjel is mennie kell, annak így a rendszer sokszor nem igazán segít.

Vagy más a működési elv ?

Kérem segítsetek, ez az egy, ami miatt egy vásárlásnál nem a Subaru Outback vagy Forester lenne a befutó.

Üdv,

András.

Re:

Hozzászólás Szerző: petkó » 2017.08.11., pén. 06:38

vaski írta:Sziasztok, ma regisztráltam, egyelőre csak "kívülállóként". Természetesen úgy találtam erre a fórumra, hogy segítségre lenne szükségem. Egy első generációs diesel Legacy (kombi) tulajdonosa vagyok, 135 ekm-rel vásároltam megkímélt állapotban, másfél év alatt sikerült belehajtani cca. 70 ekm-t. Ez a 70 ekm túlnyomó része hosszútávú, autókímélő (sokszor autópályás) utazás volt, sem én, sem feleségem nem vagyunk amolyan autónyúzó típusok. Olajcseréket, szervízeket egy szinte baráti, megbízható szervízben végeztettük. Kb. egy hete a motor kopogó hangjára lettem figyelmes. Mivel pont aktuális volt az olajcsere, ezért tisztító adalékkal együtt végezték azt el, és próbaútnak megfelelően mentünk vele kb. 500 km-t. A kopogó hang sajnos csak erősödött, szerelőink őszintén megmondták: nem tudják, mi lehet a probléma. Ötlet persze van; főtengely-csapágy, hajtókar-csapszeg, stb., de amíg szét nem szedik, nem mernek biztosat mondani. (És persze minden alkalommal megkapom, hogy mi a fenének kellett eladni azt a dízel Corollát, mert az soha nem romlik el - és én mindig elmagyarázom, hogy mifelénk nem takarítják az utat télen, és feleségem a lányommal minden nap 25 km-t megy az iskoláig, délután ugyanannyit vissza, és ezért kellett a legbiztonságosabb autó.)
Amit a motorhibáról le tudok írni:
- A járó motor hangja más, mint korábban; a "duruzsolással" ellentétben ritmusszerűen üt, csattog;
- Eleinte csak alapjáraton volt feltűnő, és kinyomott kuplungnál erősebb volt a kopogás;
- Mára már folyamatosan, terhelés alatt is kopog, ami kopogás a sebességváltó-karon is érződik, de a kinyomott kuplungos állapotban, alapjáraton továbbra is erősebb a zaj.
Én nagyon megszerettem ezt az autót, ez a probléma viszont mellbe vágott. Most itt állunk saját autó nélkül, egy erdélyi és egy németországi nyaralás előtt, és nem tudjuk, mi lesz a vége - és a szerelőink sem tudják.
Ha valakinek lenne tapasztalata, tanácsa vagy hallomása hasonló esetekkel kapcsolatban, és azt megosztaná velem, nagyon megköszönném. Nem szeretnék kihátrálni a Subaru-történetből, mert jó kis autó ez, de ehhez elég hamar meg is kellene javítani.
Előzetes köszönettel: Vaski László


Sajnos a korai dízelekkel voltak problémák. Volt, akinek a hajtókar csapszeg (?) rágódott be, az kopogott. Pumukli ötletét tartom jónak, olyan szervizbe vidd az autót, akik hivatalos Subaru szervizek, EF, Duna autó.

Re: Re:

Hozzászólás Szerző: pumukli » 2017.08.10., csüt. 22:52

vaski írta:Köszönöm! Egyébként Zalában lakom.

petester írta:Bár nem tudom, ki a dízel szakértő közülük, és nem tudom helyileg hol vagy, de híresen hírhedt Subaru szerelők:

Hári László - HACE Car +36 30 919 8414

Leitgeb János - Bálna +36 20 933 2203

Vajna Zoltán +36 20 958 2220

Niesz Ferenc +36 30 971 5133


Max az első a listából fog érdemben foglalkozni veled dízel ügyben, de amúgy lehet még jobban jársz egy olyan márkaszervízzel ahol sok ilyen problémát orvosoltak már, pl. Duna Auto

Re:

Hozzászólás Szerző: petester » 2017.08.01., kedd 10:40

Karo írta:Ezt a "híresen hirhedt"-et egész pontosan hogyan kellene értelmezni? Kifejtenéd bővebben mert elég kétértelmű.


Természetesen jó értelemben gondoltam, meg se fordult más a fejemben... :wink:

Re:

Hozzászólás Szerző: vaski » 2017.08.01., kedd 10:20

Köszönöm! Egyébként Zalában lakom.

petester írta:Bár nem tudom, ki a dízel szakértő közülük, és nem tudom helyileg hol vagy, de híresen hírhedt Subaru szerelők:

Hári László - HACE Car +36 30 919 8414

Leitgeb János - Bálna +36 20 933 2203

Vajna Zoltán +36 20 958 2220

Niesz Ferenc +36 30 971 5133

Hozzászólás Szerző: Karo » 2017.08.01., kedd 09:59

Ezt a "híresen hírhedt"-et egész pontosan hogyan kellene értelmezni? Kifejtenéd bővebben mert elég kétértelmű.

A diesel problémához annyi,hogy nem a diesel motorja miatt szeretjük a márkát :alien:
A szakmai részét bármelyik megadott telefonszám egyikének túloldalán kifejtik neked.
Nem kecsegtetlek túl sok jóval. Ha teheted addig se járj vele nehogy még trailert is kelljen bérelned a hazaszállításhoz.

Hozzászólás Szerző: petester » 2017.08.01., kedd 07:26

Bár nem tudom, ki a dízel szakértő közülük, és nem tudom helyileg hol vagy, de híresen hírhedt Subaru szerelők:

Hári László - HACE Car +36 30 919 8414

Leitgeb János - Bálna +36 20 933 2203

Vajna Zoltán +36 20 958 2220

Niesz Ferenc +36 30 971 5133

Hozzászólás Szerző: vaski » 2017.07.31., hétf. 21:09

Sziasztok, ma regisztráltam, egyelőre csak "kívülállóként". Természetesen úgy találtam erre a fórumra, hogy segítségre lenne szükségem. Egy első generációs diesel Legacy (kombi) tulajdonosa vagyok, 135 ekm-rel vásároltam megkímélt állapotban, másfél év alatt sikerült belehajtani cca. 70 ekm-t. Ez a 70 ekm túlnyomó része hosszútávú, autókímélő (sokszor autópályás) utazás volt, sem én, sem feleségem nem vagyunk amolyan autónyúzó típusok. Olajcseréket, szervízeket egy szinte baráti, megbízható szervízben végeztettük. Kb. egy hete a motor kopogó hangjára lettem figyelmes. Mivel pont aktuális volt az olajcsere, ezért tisztító adalékkal együtt végezték azt el, és próbaútnak megfelelően mentünk vele kb. 500 km-t. A kopogó hang sajnos csak erősödött, szerelőink őszintén megmondták: nem tudják, mi lehet a probléma. Ötlet persze van; főtengely-csapágy, hajtókar-csapszeg, stb., de amíg szét nem szedik, nem mernek biztosat mondani. (És persze minden alkalommal megkapom, hogy mi a fenének kellett eladni azt a dízel Corollát, mert az soha nem romlik el - és én mindig elmagyarázom, hogy mifelénk nem takarítják az utat télen, és feleségem a lányommal minden nap 25 km-t megy az iskoláig, délután ugyanannyit vissza, és ezért kellett a legbiztonságosabb autó.)
Amit a motorhibáról le tudok írni:
- A járó motor hangja más, mint korábban; a "duruzsolással" ellentétben ritmusszerűen üt, csattog;
- Eleinte csak alapjáraton volt feltűnő, és kinyomott kuplungnál erősebb volt a kopogás;
- Mára már folyamatosan, terhelés alatt is kopog, ami kopogás a sebességváltó-karon is érződik, de a kinyomott kuplungos állapotban, alapjáraton továbbra is erősebb a zaj.
Én nagyon megszerettem ezt az autót, ez a probléma viszont mellbe vágott. Most itt állunk saját autó nélkül, egy erdélyi és egy németországi nyaralás előtt, és nem tudjuk, mi lesz a vége - és a szerelőink sem tudják.
Ha valakinek lenne tapasztalata, tanácsa vagy hallomása hasonló esetekkel kapcsolatban, és azt megosztaná velem, nagyon megköszönném. Nem szeretnék kihátrálni a Subaru-történetből, mert jó kis autó ez, de ehhez elég hamar meg is kellene javítani.
Előzetes köszönettel: Vaski László

Re:

Hozzászólás Szerző: petkó » 2017.07.23., vas. 08:44

Yocoo írta:Ez komoly?



Nyilván nem.
Pártolók láthatnák, eddig nem tűnt fel, jó, hogy észrevetted, adminok majd beállítják. Thx!

Hozzászólás Szerző: Yocoo » 2017.07.23., vas. 07:48

Ez komoly?
Kép

Re: Klubtagság

Hozzászólás Szerző: Pite » 2017.07.14., pén. 01:37

Igen

Re:

Hozzászólás Szerző: Endlos » 2017.07.12., szer. 12:07

petkó írta:Szia! Nem bonyolult, az első oldalon: Subaruklub információk, onnan: Belépés a Subaru Klubba. (1,5 perc :wink: )

Nem lett kitörölve semmilyen adat, a régiek is hozzáférhetőek.

e gondolom, csak ha már befizettem.

Hozzászólás Szerző: petkó » 2017.07.07., pén. 16:07

Szia! Nem bonyolult, az első oldalon: Subaruklub információk, onnan: Belépés a Subaru Klubba. (1,5 perc :wink: )

Nem lett kitörölve semmilyen adat, a régiek is hozzáférhetőek.

Hozzászólás Szerző: Endlos » 2017.07.07., pén. 15:37

Sziasztok, én több éve regeltem, és szeretem visszanézni a régi hszeimet, hogy milyen választ kaptam rá. Megértem, hogy fizetős lett az oldal, de mondjátok, hogy ha átutalok egy bizonyos számlára egy bizonyos összeget, akkor újra láthatom a régi hszeimet. Ha nem, akkor kitépem a hajam, mert értékes elérhetőségek voltak itt, amiket nem jegyeztem fel sehol, mondván, itt úgy is bármikor visszaolvasható. Sokat olvasgattam a meglévő témákat, de nem találtam a bankszámlaszámra utalót, kicsit lusta vagyok, 20 perce böngészem. Köszi a segítséget.

Most azzal kapcs lenne egy kérdésem, hogy 4WD 99-es Justira milyen automataváltót tehetek a kézi helyére?

Vissza a tetejére