Üzenet a Subaru Corporation elnökétől

Megnyugtató a jövőre nézve, hogy a Subaru Corporation elnöke,  Yasuyuki Yoshinaga, szívén viseli a Subaru sorsát, ellenőrzi, megválogatja a dolgozóit. Érdemes elolvasni az Elnök Úr üzenetét!

Üzenet Subaru Corporation elnökétől

A vállalati név és a márkanév egységesítése a közösség bizalmának elnyeréséért (Subaru Corporation)

Annak érdekében, hogy az FHI autógyártó részlege a Subaru, mint Japán legkisebb autógyártója, életben maradhasson ezen a piacon, elengedhetetlen számunkra, hogy üzleti erőforrásainkat egyes piacokra és termékekre összpontosítsuk, miközben egyértelműen különbözünk más vállalatoktól. A “differenciálódás” stratégiája az üzleti stratégiánk középpontjává vált, amely a középtávú vezetési vízió címének kulcsszava.

A koncepció nem más, mint más vállalatok vonatkozásában. A célunk, hogy “a Subaru kiemelkedő jelenlétet élvezzen ügyfeleink elméjében.” Ez a cél nem ér véget a szlogen hangoztatásával. A divíziónk minden tagját felkérjük, hogy alaposan átgondolja, mit jelent “kiemelkedő ügyfeleink elméjében”, és hogyan valósíthatja meg ezt a munkát.

Ennek a megközelítésnek az a célja, hogy összpontosítson a “Subaru márka erősítése” és “Erős üzleti struktúra kialakítása” két kulcsfontosságú tevékenységére. Annak érdekében, hogy a Subaru márka kiemelkedő legyen ügyfeleink szívében és elméjében, továbbra is lépést kell tartanunk a többi vállalat előtt a legnagyobb erősségeinkkel, amelyek a biztonsági jellemzők és a vezethetőség. Ennek érdekében fejlesztettük ki a Globalis Platformot.
Továbbá azért, hogy növeljük piaci versenyképességünket, és  megfeleljük ügyfeleink elvárásainak, feltétlenül szükséges a költségcsökkentés új szintre emelése, a működési hatékonyság növelése és az üzleti platform megerősítése. A kedvező üzleti eredményeknek köszönhetően immár ideje, hogy az FHI alkalmazottai megduplázzák erőfeszítéseiket, és továbbra is pozitív érzést és aggodalmat érezzenek, miközben a márka és üzleti versenyképességünk további erősítésére törekszünk.

Annak érdekében, hogy megvalósítsuk ennek jelentőségét, úgy döntöttünk, hogy egyesítjük a márkanevet és a vállalati nevet. A 2016-os közgyűlés jóváhagyásával a Fuji Heavy Industries Ltd. nevét a SUBARU CORPORATION névre változtattuk 2017. áprilisában. Valójában reméljük, hogy elfogadják a SUBARU cégnevet, amelyet sok ügyfelünk már elfogadott, különösen Japánban és az USA-ban, a félidős gazdálkodási terv elkészítése óta.

Márkánk értéke nem csak termékeinken keresztül, hanem minden üzleti tevékenységünkön keresztül, az ügyfélszolgálattól, értékesítési, szervizelési és egyéb szempontokon keresztül történik.

Minden márkaképviselet alkalmazottja felelősséget vállal a járművek minőségének és a magas színvonalú karbantartásnak a megvalósulásáért, még akkor is, ha a járművek világszínvonalú biztonsági berendezésekkel vannak felszerelve, különben nem tudnának “élvezetet és békét átadni” az ügyfeleknek, ha nem lenne megfelelő a minőségük. Bár a közel teljes kapacitású működés az elmúlt években minden egyes gyártási helyünkön normális lett a tartósan egészséges értékesítések közepette, különösen Észak-Amerikában, teljesen biztosnak kell lennünk abban, hogy a minőségellenőrzés nem marad el a termelés mellett. Ezért felszólítottuk a termelési részlegeket, hogy leállítsák a gyártósorokat, ha nem száz százalékos minőségben dolgoznak.

Közben a vállalatirányítás megerősítésére törekszünk. 2017-től kezdődően az Igazgatóság mind a tizenkét tagja, köztük a vállalati könyvvizsgálók is, az Igazgatótanács önértékelését készítik el. Az Igazgatóság szigorúan részrehajlás nélküli véleményeket is kap a külső igazgatóktól a problémák megoldása mellett, és aktívan törekszik azok megoldására.

Továbbra is támogatjuk a következő generációs vezetőket, akik elengedhetetlenek az FHI erős vállalati életképességéhez és a sokszínűség előmozdításához.
Ahogy folytatjuk a munkát a jövőben is, reméljük, hogy aktívan elősegítjük a kiváló humán tőkét az életkor, a nem vagy állampolgárságtól függetlenül, hogy képesek legyünk olyan szervezetként nőni, amely még aktívabb munkavállalói részvétellel rendelkezik.

A Subarut “Lenyűgöző, erőteljes piaci jelenlétű cégnek” nevezhetjük – miközben cégünk neve változott, de a vezetői filozófiánk nem. Minden vállalati menedzsment minőségét növeljük azzal a céllal, hogy továbbra is olyan vállalat legyen, amely sok érdekelt részlegünk állandó támogatottságával és bizalmával jár. Köszönjük nekik a folyamatos támogatást és a visszajelzést.


Yasuyuki Yoshinaga
Az Igazgatóság elnök-vezérigazgatója

Forrás: Subaru Global

Írta: Dr. Déry Péter

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.